مجموعه حوله هما شما را به خرید بهترین محصولات حوله دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 8 + 6 =

ارزان بخرید !!حوله استخری ارزان حوله هما

آنچه در این مقاله میخوانید.....

کاربرد حوله استخری چیست؟کیفیت حوله های استخری ارزان حوله هما چگونه است؟ قیمت عمده حوله استخری ارزان همانکات حائز اهمیت در هنگام خرید حوله استخریتنوع طرح و رنگ در حوله استخری ارزان شرکت حوله همافروش انلاین حوله استخری ارزان تولیدی حوله هما
قیمت خرید حوله های استخری به صورت عمده از کارخانه

ارزان بخرید !!حوله استخری ارزان حوله هما با ارائه طرح ها و رنگ های متنوع یکی از برنده های معتبر در تولید حوله بشمار می رود.

سفارش تولید انواع حوله استخری متری در حوله هما همراه با تخفیف ویژه و عالی خواهد بود!

ارزان بخرید !!حوله استخری ارزان حوله هما
ارزان بخرید !!حوله استخری ارزان حوله هما

کاربرد حوله استخری چیست؟

امروزه حوله استخری جزو یکی از وسایل مورد نیاز ورزشکاران تبدیل شده است حوله های استخری به دلیل ابعاد مناسبی که دارند بیشتر از حوله های دستی مورد استفاده قرار می گیرند .

اکثر ورزشکاران در هر رشته و ورزشی از حوله های استخری برای  دوش گرفتن پس از یک تمرین طولانی ، پاک کردن عرق .و….. استفاده می کنند و جزو یکی از وسایل مورد نیاز در کیف های ورزشی ان ها قرار گرفته است .

در سالن های ورزشی و باشگاه ها به حوله های استخری حوله های تمرینی و یا حوله های تناسب اندام نیز گفته می شود. کاربرد ها و ویژگی های زیاد این حوله ها سبب شده است که به یکی از حوله های محبوب در بین ورزشکاران تبدیل شود .

 حوله های استخری از ابعاد مناسبی برخوردار هستند و به راحتی در کبف های ورزشی قرار میگیرند  و شست و شوی ان ها در مقایسه با سایر حوله ها بسیار راحت تر است.

ارزان بخرید !!حوله استخری ارزان حوله هما
ارزان بخرید !!حوله استخری ارزان حوله هما

کیفیت حوله های استخری ارزان حوله هما چگونه است؟

حوله استخری ارزان در حوله هما از سری حوله هایی هستند که از کیفیت متناسبی بر خوردار هستند وزن  ابعاد و… ان به صورت استاندارد و زیر نظر وزرات بهداشت تولید و عرضه می شود .

ضخامت و نرمی حوله ها بستگی به این دارد که در تولید حوله از چه الیافی استفاده کنند اما حوله های استخری اکثرا از قدرت جذب و اب گیری بالایی برخوردار هستند و این ویژگی سبب شده که این حوله ها از طرفداران زیادی برخوردار باشد.

نرمی ولطافت حوله های هما به گونه ای است که در صورت پهن کردن ان و دراز کشیدن روی ان کاملا نرمی و لطافت ان را حس می کنید و بعد یک شنا دراز کشیدن روی ان و خشک کردن خود تویط این حوله بسیار کار لذت بخشی است بسیاری از تولید کننده ها در تولید این حوله ها به موارد سازنده و الیاف های به کاررفته  موارددیگری اضافه می کنند تا قدرت جذب و ابگیری بیشتری داشته باشند.

حوله استخری ارزان هما در مقایسه با قیمت مناسبی که دارند از کیفیت و مرغوبیت بالایی برخوردار هستند و به یکی از گزینه های مناسب برای خرید عمده هتل ها ، نمایندگی های خرید و فروس حوله، باشگاه هاو……. تبدیل شده است .

تولیدی هما اقدام به تولید حوله هایی با ویژگی و کاربرد های متنفاوتی کرده است که علاوه بر نازک بودن برای سریع خشک شدن، دارای نرمی فوق العاده ای هستند، روی آورده است.تولید هما با بکار گیری فناوری های پیشرفته ای در زمینه تولید حوله به یکی از تولید کنندگان برتر در بین سایر رقبا تبدیل شده است.

ارزان بخرید !!حوله استخری ارزان حوله هما
ارزان بخرید !!حوله استخری ارزان حوله هما

قیمت عمده حوله استخری ارزان هما

قبل از هر چیز باید بدانید که موارد زیر روی قیمت حوله های هما موثر است:

میزان کیفت حوله :بستگی به این دارد که در تولید و بافت حوله ها از چه الیافی استفاده کرده باشند.

ابعاد و سایز حوله: ابعاد حوله های استخری بسیار متفاوت است و تولیدکنندگان حوله اصولا در سایز ها مختلفی این حوله ها را تولید می کنند اما سایز اصولی و استانداد ان (130  در 70  ) و (140 در 70  )و (130 در 80)و ( 140 در 80) است .

تعداد سفارش:همانطور که گفتیم تعداد سفارش در تعیین قیمت حوله موثر است.

چرا که هرچه سفارش بیشتر و عمده تر باشد قیمت آن نیز به ازای یک کالا کمتر خواهد بود. وهزینه حمل و نقل بین تعداد بیشتری تقسیم خواهد شد.

نکات حائز اهمیت در هنگام خرید حوله استخری

قدرت جذب حوله های استخری : قدرت جذب و ابگیری حوله یکی از موارد بسیار مهم در انتخاب حوله محسوب می شود قدرت جذب باید به گونه ای باشد که تمام اب بدن را جذب کند.

لطافتو نرمی حوله : جنس الیافی که در تولید ها به کار گرفته می شود در لطافت حوله متاثر است حوله باید به گونه ای باشد که در تماس با بوست باعث اسیب و ناراحتی پوست نشود و حس خوشایندی به خریداران دهد حوله های با کیفیت در صورت استفاده های مکرر زبر نمی شوند و لطافت اولیه خود را هم چنان حفظ می کنند.

ماندگاری حوله : ماندگاری و دوام بالای یک حوله به نوع الیافی که در تولید ان استفاده می شود بستگی دارد حوله های که از الیاف با کیفیتی تولید می شود دوام و ماندگاری بایی خواهند داشت.

دوام رنگ حوله:حوله هایی که در تولید ان ها از رنگ های ثابتی استفاده شده باشد در بازه زمانی بلند تغییر رنگ نمی دهند.

تنوع طرح و رنگ در حوله استخری ارزان شرکت حوله هما

تولید کنندگان هما با عرضه حوله های استخری در متنوع ترین طرح و رنگ ها به یکی از تولید کنندگان محبوب در بین مدم تبدیل شده است تنوع رنگ  وطرح در این حوله ها به گونه ای است که سلیقه ی تمام خریداران با هر سبکی بی نیاز می کند این تولیدکننه گان در تولید حوله های خود از رنگ های ثابتی بهره می گیرند تا حوله ها در صورت شست و شو و استفاده های مکرر تغییر رنگ ندهند.

خرید و فروش جدیدترین حوله استخری با پایین ترین قیمت تنها در سایت حوله فروشی شرکت حوله هما قابل انجام است.

فروش انلاین حوله استخری ارزان تولیدی حوله هما

برای تهیه حوله استخری ارزان هما علاوه بر اینکه می توانید به صورت حضوری به فروشگاه ها و نمایندگی های فروش حوله و تولید ها مراجعه کنید و از نزدیک انواع حوله ها را مشاهده کنید می توانید از طریق سایت ما نیز اقدام به خرید کنید و حوله مورد نظر خود را با هر طرح و رنگی سفارش دهید.در خرید انلاین شما به راحتی می توانید حوله ها را از نظر کیفت قیمت ابعادو…با سایر تولید کنندگان و فروشگاه ها مقایسه کنید.

محمد رضا الهیاری

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: آقای محمد رضا الهیاری

راه های ارتباطی:

  شماره تماس: 09129172586

  پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

  ایمیل: Holehoma@gmail.com

instagram iconاینستاگرام: holehoma@telegram iconتلگرام: holehoma@

مجموعه حوله ی هما شما را به خرید بهترین محصولات هما دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 7 + 1 =
0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

Call Now Buttonتماس بگیرید