مجموعه حوله هما شما را به خرید بهترین محصولات حوله دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 11 − 2 =

انتخاب قیمت با شماست!!!خرید و فروش حوله بیمارستانی

آنچه در این مقاله میخوانید.....

حوله در بیمارستانحوله یکبار مصرف بیمارستانیخرید از تولید کنندهحوله تبلیغاتی بیمارستانیخرید آماده یا سفارشینحوه خرید از شرکت حوله هما

انتخاب قیمت با شماست!!!فروش انواع حوله بیمارستانی!! تحویل در اسرع وقت!!! با کمترین مبلغ صاحب حوله بیمارستانی شوید!!! میدانید حوله ارزان شده است!!!! گران نخرید!!! مرجع خرید و فروش انواع حوله اعم از حوله بیمارستانی همین جاست !!میتوانید هم اکنون با ما تماس گرفته و از نحوه سفارش گیری ها متلع شوید ،شاید خیلی از ما ها ندانیم که اصلا در بیمارستان های حال حاضر در کشور به حوله مخصوص یا همان حوله بیمارستانی میباشد. ،منظور از حوله مخصوص بیمارستانی حوله ایست که بسیار زیبا باشد ،رنگ آن سفید باشد ،ابعاد بیشتر در سایز های 30*60 باشد از تراکم بالایی برخوردار باشد و… برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تا انتهای این مطلب همراه باشید.

حوله بیمارستانی

حوله در بیمارستان

حوله بیمارستانی

همانطور که همه ما میدانیم حوله از ملزوماتی است که در بیمارستان زیاد استفاده می شود.

مثل قسمتهایی از بیمارستان ها مانند :اتاق عمل ،بخش زایمان و یا زایشگاه و موارد دیگر که برای بیماران و یا نوزادان تازه به دنیا آمده و یا خشک کردن دست و صورت کارکنان و یا پرسنل بیمارستان است.

همانطور که همه ما میدانیم در بیمارستان افراد بیمار با بیماری های متفاوت به بیمارستان مراجعه می کنند .

بیمارستان باید تمام نکات بهداشتی را رعایت کند.

حوله بیمارستانی


در غیر این صورت همه ما میتوانیم ببینیم که هر کسی که داخل بیمارستان می شود ممکن است به بیماری های دیگری مبتلا شود.

مثلاً کسی که برای گرفتن آزمایش به آزمایشگاه مراجعه می کند ممکن است در برخورد با فردی که سرما خورده است ،او نیز دچار سرماخوردگی شود اما اگر در بیمارستان بهداشت و رعایت شود هرگز از این دسته اتفاقات رخ نخواهد افتاد.

یکی از موارد رعایت بهداشت در بیمارستان که نکته ای بسیار ساده است و رعایت کردن آن بسیار در بهداشت بیمارستان تاثیر دارد حوله است.

شاید فکر نکنید که چرا حوله را نام بردم ،میپرسید چرا؟ تا انتهای مطلب با ما همراه باشید.

اما اگر خوب فکر کنید به این نکته پی میبرید که حوله ها در زمان هایی که مرطوب هساتند بسیار جای مناسبی برای رشد انواع باکتری و قارچ ها می باشند ولی اگر حوله را مداوم با مواد ضدعفونی کننده بشوییم هرگز باعث رشد باکتری ها و قارچ ها در حوله نمی‌شود.

حوله یکبار مصرف بیمارستانی

حوله بیمارستانی

استفاده کردن حوله در بیمارستان بسیار الزامی است.
از طرفی برای رعایت بهداشت ،بسیار دیده شده که پیشنهاد می‌شود که از حوله های یکبار مصرف استفاده بشود.

چرا که با یک بار استفاده از حوله های یکبار مصرف دیگر قادر به استفاده مجدد نیستیم و باید آن را به سطل آشغال بیاندازیم و چه بسا ممکن است آن حوله یکبار مصرف دارای باکتری های بوده و اما به دلیل اینکه یکبار مصرف بود آن را به راحتی دور انداختیم و همچنین باکتری را از خود دور کرده با استفاده از حوله یکبار مصرف در رعایت بهداشت فردی خود بسیار عالی عمل کردیم.

حوله یکبار مصرف و همانند حوله های چند بار مصرف یا همان حوله های دائم که در بازار وجود دارد و برای استفاده های شخصی افراد به کار میرود ،کیفیت های گوناگونی دارد.

حوله های یکبار مصرف همانند حوله های چند بار مصرف پارامتر هایی مانند گرماژ برای قیمت‌ گذاری آنها استفاده می شود که در موارد بسیار حوله های یکبار مصرف در گرماژ 40 تا 90 گرم بر متر مکعب هستند.

و خوب بهتر این است که هر چه گرماژ حوله های یکبار مصرف بالاتر رود قیمت آن نیز بالاتر می رود.
برای دریافت قیمت میتوانید همین حالا با مشاوران مجموعه ما یعنی “حوله هما” در تماس باشید تا ایشان شما را به بهترین نحو راهنمایی کند.

خرید از تولید کننده

حوله بیمارستانی

اگر به فکر این هستید که بتوانید حوله را با پایین ترین قیمت تهیه کنید ،پیشنهاد ما به شما این است که کالای خود را تنها تولید کننده خرید کنید چرا که قیمتی که تولید کننده به ما میدهد همان قیمتی است که به بنک داران و فروشگاهانی که از تولیدکننده به صوت عمده خرید و فروش میکنند را میدهد.

اما این موضوع که بسیار واضح است را نیز باید بدانید در صورتی که به فروشگاه ها و یا اصلا عمده فروشان حوله مراجعه کنید هیچگاه نمیتوانید با قیمتی که تولید کننده به شما داده خرید کنید.

مجموعه ما یعنی شرکت حوله هما نیز یکی از تولید کنندگانی است که تولید حوله بیمارستانی را از جمله محصولات تولیدی خودش قرار داده است تا بتواند بهترین کیفیت را با مناسب ترین قیمت در بازار لوازم بیمارستانی عرضه کند.

حوله بیمارستانی



شما می توانید با یکبار خرید کردن از شرکت ما متوجه قیمت مناسب و کیفیت بالای محصولات ما بشوید.
اما با این حال خرید کردن از مجموعه ما برای شما هیچ اجباری وجود ندارد و می توانید پس از مشاهده نمونه ما و کیفیت ما از ما خرید نمایید.

برای دریافت اطلاعات بیشتر میتوانید همین حال را با مشاوران مجموعه ما در تماس بگیرید.

حوله تبلیغاتی بیمارستانی

حوله بیمارستانی

حوله در بیمارستان نیز هم به صورت حوله های چند بار مصرف و هم به صورت حوله دائم استفاده می شود.

بعضی از بیمارستان ها از نظر کیفیت شغلی با دیگر بیمارستان های حومه در رقابت هستند.

همین موضوع باعث شده تا برای انتخاب خرید حوله های بیمارستان حساسیت های زیادی را از خود نشان بدهند.

برای انتخاب بهترین حوله برای بیمارستان که آن حوله باکلاس بودن بیمارستان و شان آن محل را به ما نشان میدهد ،بهترین انتخاب ،حوله تبلیغاتی است.

با سفارش حوله تبلیغاتی میتوانید آرم و لوگوی بیمارستان را در خواب حوله ایجاد نمایید تا حوله را با زیباترین حالت نسبت به قبل به پرسنل خود اهدا کنید.

خرید آماده یا سفارشی

حوله بیمارستانی

برای ثبت سفارش حوله تبلیغاتی به این نیاز دارید تا تعداد سفارش شما به حد مطلوبی برسد تا تولید کننده بتواند برای تان حوله تبلیغاتی شما را ببافد و آن را تولید کند.

در این حالت باید بودجه نسبتا زیادی را کنار بگذارید.

اما این را هم بدانید که قیمت هر عدد حوله نیز برایتان پایین‌تر حساب میشود.

در حالی که آن حوله ها نیز حوله های معمولی نیستند برای تان تبلیغات می کند.

اما اگر قصد خرید تعداد کمی از آن را دارید و بودجه کافی برای سفارش حوله تبلیغاتی بیمارستانی را ندارید میتوانید حوله های آماده را که در انبار موجود هستند ،استفاده کنید و آن ها را خرید کنید.

این بستگی به شما دارد اما پیشنهاد ما به شما سفارش حوله تبلیغاتی برای بیمارستان می باشد.

نحوه خرید از شرکت حوله هما

حوله بیمارستانی

مجموعه تولیدی حوله هما از تولید کنندگان در این کشور می باشد که توانسته با نگهداری سال ها رضایت مشتری در بازار این کشور باقی بماند و حرفی برای گفتن داشته باشد.
شما برای خرید از این مجموعه میتوانید تنها با یک تماس با مشاوران این مجموعه اطلاعات کافی را به دست بیاورید و پس از انتخاب طرح حوله از بین بقیه و اینکه لگو روی بردر ایجاد شود و یا روی خواب حوله و از این دسته موارد برای تکمیل ثبت سفارش خود برای حوله تبلیغاتی بیمارستانی ،خرید خود را به صورت غیر حضوری انجام دهید.

حوله بیمارستانی

به دلیل اینکه شما به واسطه اینترنت و سایت شرکت ما شماره تماس ما را پیدا کردید و تماس گرفته اید به این مراحل نیز خرید اینترنتی هم میگویند.
البته میتوانید با خرید حضوری نیز از شرکت ما خرید کنید.
این بستگی به شما دارد که ایا وقت کافی برای صرف خرید حضوری را دارید یا خیر
و گرنه برای ما تفاوتی ندارد که به صورت حضوری خرید کنید یا غیر حضوری
انتخاب نحوه خرید با شماست.
جهت برقراری ارتباط با واحد پشتیبانی شرکت هم اکنون با ما تماس بگیرید.
انشالله خداوند طرفین را خیر دهد.”

محمد رضا الهیاری

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: آقای محمد رضا الهیاری

راه های ارتباطی:

  شماره تماس: 09129172586

  پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

  ایمیل: Holehoma@gmail.com

instagram iconاینستاگرام: holehoma@telegram iconتلگرام: holehoma@

مجموعه حوله ی هما شما را به خرید بهترین محصولات هما دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 13 + 3 =
0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

Call Now Buttonتماس بگیرید