مجموعه حوله هما شما را به خرید بهترین محصولات حوله دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 12 − 7 =

بازار خرید و فروش عمده حوله استخری در کشور

آنچه در این مقاله میخوانید.....

حوله استخری چیست؟ و چه کاربردهایی دارد؟موارد بسیار مهم هنگام تهیه حوله استخریانواع حوله استخری و بزرگترین تولید کنندگان حولهتولیدکنندگان حوله های استخری را چگونه ضمانت می کنند؟بسته بندی شیک حوله های استخری مزایای خرید از بازار خرید و فروش عمده حوله استخری
فروش مستقیم انواع حوله استخری با طرح های جدید به صورت عمده

بازار خرید و فروش عمده حوله استخری در کشور با عرضه شیک ترین حوله ها با کیفیتی با همواره یکی از بازار های بزرگ حوله به شمار می رود.

جهت بهره مند شدن از خرید و فروش عمده حوله استخری با ما تماس بگیرید.

بازار خرید و فروش عمده حوله استخری در کشور
بازار خرید و فروش عمده حوله استخری در کشور

حوله استخری چیست؟ و چه کاربردهایی دارد؟

حوله استخری  امروزه جزو یکی از حوله های ضروری هر فرد محسوب می شود زیرا علاوه بر وزن و ابعاد مناسبی که دارد از کاربرد های زیادی نیز برخوردار می باشد همه ی حوله ن تنها حوله استخری کاملا شخصی بوده و استفاده چند نفره از حوله ها کاملا غیر بهداشتی می باشد.

با توسعه و پیشرفت فناوری ها امروزه اکثر تولیدی ها و تولیدکنندگان در تولید حوله ها از فناوری های ویژه ای استفاده می کنند تا حوله ها در بالاترین کیفیت تولید شوند کارخانه و تولیدی های حوله ، حوله های استخری را در ابعاد و طرح های بسیار خاص و متنوعی تولید و در بازار عرضه می کنند و در اختیار خریداران قرار می دهند.

تولید کنندگان زیادی در حوزه تولید حوله فعالیت دارند از این رو با کمبود این محصول در بازار های خرید و فروش حوله مواجه نیستیم و قیمت مناسب ان در مقایسه با حوله های تن پوش موجب شده که از محبوبیت بیشتری برخوردار باشند حوله های استخری قدرت جذب اب مناسب دارند. پس از استخر یا حمام به راحتی بدن شما را خشک میکند

از عوامل مهمی که بر روی قیمت این مصحولات اثر گذار است، میتوان به سایز و جنس حوله اشاره نمود

عرضه عمده حوله استخری سبب شده است مشتریان زیادی به فکر خرید عمده با قیمت کمتر بیفتند.

تولید کنندگان ما انواع حوله های استخری زنانه، مردانه ،بچه گانه، طرح دار و… را به صورت عمده و با قیمت مناسب تولید و عرضه می کنند.

بازار خرید و فروش عمده حوله استخری در کشور
بازار خرید و فروش عمده حوله استخری در کشور

موارد بسیار مهم هنگام تهیه حوله استخری

جنس و نوع الیاف به کارفته در حوله :

یکی از موارد مهمی که در کیفیت حوله متاثر می باشد نوع الیاف بکار رفته در تولید ان می باشد هرچه الیاف با کیفیت تر باشد حوله تولیدی با کیفیت تر است از جمله الیاف های با کیفیت می توان به الیاف بامبو ،پنبه و… اشاره کرد .

وزن و تراکم حوله :

یکی دیگر از مواردی که برای خریداران از اهمیت بالایی برخوردار است وزن و ابعاد حوله می باشد بیشتر افراد به دنبال حوله هایی سبک با وزن مناسب هستند به گونه ای که به راحتی در ساک های ورزشی جای بگیرد و به راحتی جا به جا شود .

استفاده از رنگ ثابت در تولید حوله:

استفاده از رنگ های ثابت در تولید حوله های استخری موجب می شود که حوله های تولید شده پس از استفاده ای مکرر و شست و شوی های مداوم تغییر رنگ و ظاهر ندهند و ظاهر اولیه خود را هم چنان حفظ کنند از این یکی از موارد مهمی که در هنگام خرید باید به ان توجه کرد استفاده از رنگ های ثابت در تولید حوله می باشد.

بازار خرید و فروش عمده حوله استخری در کشور
بازار خرید و فروش عمده حوله استخری در کشور

انواع حوله استخری و بزرگترین تولید کنندگان حوله

از بزرگ ترین تولید کنند گان حوله که در بین مردم از محبوبیت بالایی برخوردار هستند و برای همگان شناخته شده است  و و دارای سایقه زیادی در این زمینه هستندمی توان به حله برق لامع، پارادایس، حوله گلبافت، حوله ماندگار، حوله اذرریس،حوله پود ایران، ایران حوله،حوله ماهور و….. اشاره کرد.

تولیدکنندگان حوله های استخری را طرح ها و رنگ های  بسیار متنوعی تولید و در بازار عرضه می کنند از این رو این حوله ها از طرفداران زیادی برخوردار است در ادامه به انواع حوله های استخری اشاره خواهیم کرد:

  • حوله های استخری اسپرت
  • حوله های استخری تبلیغاتی
  • حوله استخری طرح دار برجسته
  • حوله استخری گلدار
  • حوله استخری تن پوش
  • حوله استخری نازک
  • حوله استخری حمامی
  • و…

تولیدکنندگان حوله های استخری را چگونه ضمانت می کنند؟

همه خریداران و از جمله خو ما به دنیا حوله هایی با کیفیت هستیم که از طول عمر و ماندگاری بالایی برخوردار باشد و خریداران عمده نیز برای کسب رضایت مشتری ها و ترغیب دوباره خریداران برای خرید، کیفیت را در اولویت خود قرار می دهند از این رو کیفیت محصول باید به گونه ای باشد که در صورت استفاده های مکرر و شست وشو های مداوم همچنان ظاهره اولیه خود را حفظ کند و تغییر رنگ ندهند .

از این رو تولید کنندگان حوله در تولید و بافت حوله ها همواره از بهترین الیاف ها استفاده می کنند تا حوله تولید شده از کیفیت بالایی برخوردار باشد و این ضمانت را به مشتری های خورد می دهند در صورت خرید حوله چه به صورت خرده و عمده حوله ها را تا سه سال از نشز کیفیت ضمانت می کنند وخریداران در صورت مشاهده پرزدهیو تغییر رنگ حوله می توانند محصول را مرجوع کنند.

بسته بندی شیک حوله های استخری

حوله ها علاوه بر اینکه از کیفت بالایی برخوردار هستند در بسته بندی هایی شیک و خاص به دست خریدران می رسد این بسته بندی ها می تواند به صورت کاغذ،سلفون،جعبه های کادوی و…. باشد بسته بندی ها علاوه اینکه محصو را خاص و سیک به نمایش میگذازد از اینکه هر اسیب و الودگی به ان برسد جلوگیری می کند و محصول سالم به دست مشتری می رسد .

آیا می خواهید سفارش تولید حوله دستی با طرح های جدید و رنگ های متنوع را بدهید؟؟

مزایای خرید از بازار خرید و فروش عمده حوله استخری

خرید به صورت عمده از بازار های خرید و فروش حوله از مزایای خاص خود برخوردار است از جمله می توان یه قیمت مناسب در مقایسه با کیفیت بالا ی ان اشاره کرد خرید به صورت عمده های از بازار خرید و فروش حوله  برای هتل داران باشگاه ها  نمایندگی ها و……… از لحاظ اقتصادی بسیار یه صرقه می باشد. بیشتر تولید کنندگان حوله دارای مجوز بهداشت از سوی سازمان بهداشت هستند و همواره حوله های با استاندار جهانی را تولید و در بازار عرضه می کنند .

کارخانه های تولید حوله تبلیغاتی بسیار کم و انگشت شماری در کشور ما مشغول فعالیت هستند.

محمد رضا الهیاری

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: آقای محمد رضا الهیاری

راه های ارتباطی:

  شماره تماس: 09129172586

  پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

  ایمیل: Holehoma@gmail.com

instagram iconاینستاگرام: holehoma@telegram iconتلگرام: holehoma@

مجموعه حوله ی هما شما را به خرید بهترین محصولات هما دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 12 − 3 =
0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

Call Now Buttonتماس بگیرید