مجموعه حوله هما شما را به خرید بهترین محصولات حوله دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 7 − 1 =

بورس جدیدترین حوله تن پوش با پایین ترین قیمت در کشور

آنچه در این مقاله میخوانید.....

جدیدترین حوله تن پوشهنگام خرید حوله های تن پوش به موارد زیر توجه کنیدحوله های تن پوش(پالتویی) از چه جنسی تولید می شود؟طراحی لوگو برای حوله تن پوشآیا حوله های تن پوش برای صادرات مناسب هستند؟
سفارش حوله تن پوش با قیمتی ارزان از کارخانه

بورس جدیدترین حوله تن پوش با پایین ترین قیمت در کشور با متنوع ترین طرح و رنگها را فقط در نمایندگی های معتبر حوله تهیه کنید.
جهت خرید با ما تماس بگیرید.

فروش بی واسطه حوله استخری از کارخانه توسط شرکت تولیدی حوله هما در دسترس است.

آیا می دانید بازار فروش عمده حوله تن پوش کودک کجاست؟؟

بورس جدیدترین حوله تن پوش با پایین ترین قیمت در کشور
بورس جدیدترین حوله تن پوش با پایین ترین قیمت در کشور

جدیدترین حوله تن پوش

با انتخاب  جدیدترین تن پوش با پایین ترین قیمت لطافت زیبایی و پاکیی را احساس کنید.با پوشیند حوله های پالتویی راحتی و وریبایی را تجربه کنید و از تنوع رنگ و طرح حوله های تن پوش لذت ببرید .

از کاربرد حوله های پالتویی علاوه بر استفاده از حمام  در استخر باشگاه ها و ساحل و….. مورد استفاده قرار می گیرد امروزه داشتن این حوله ها به یکی از وسایل مورد نیاز و شخصی هر فرد تبدیل شده است این حوله ها گزینه بسیار مناسبی برای هدیه ی روز های خاص از جمله روز مادر،روز پدر، روز زن . تولد و هدیه بسیار مناسبی برای عروس و داماد های عزیز می باشد.

حوله های تن پوش در اندازه وسایز های مختلفی تولید ودر بازار عرضه می شوند .

حوله های تن پوش تمام قد:

این حوله های پالتویی معمولا تا مچ پا می رسند و بدن را کاملا می پوشانند و تمام بدن را ابگیری می کند این حوله ها بسیار مناسب مناطق سردسیر است .

حوله های تن پوش تا زانو:

اندازه این حوله ها تا زانو می باشد و نسبت به حوله های تن پوش تمام قد از وزن کمتری برخوردار است و بسیار مناسب برای استفاده در ساحل و فصول گرم سال  می باشد.

بورس جدیدترین حوله تن پوش با پایین ترین قیمت در کشور
بورس جدیدترین حوله تن پوش با پایین ترین قیمت در کشور

هنگام خرید حوله های تن پوش به موارد زیر توجه کنید

جنس حوله های تن پوش: نوع الیاف بکار رفته در حوله های پالتویی در کیفیت و مرغوبیت حوله بسیار متاثر است از این رو در ماندگار طولانی مدت حوله ها نیز نقش مهمی دارد از الیاف های مورد محبوب تولیدکنندگان می توان به پنبه، الیاف مصنوعی پلی استر ، بامبو، پشم، میکروفایبر و… اشاره کرد.

نحوه بسته شدن حوله های تن پوش: حوله های پالتویی به دو صورت کمر بندی و دکمه ای تولید می شود نوع بسته شدن حوله ها کاملا به سلیقه ی مشتری بستگی دارد اما نوع کمربندی ان در میان مردم بسیار رایج بوده و سایز ان به راحنی بزرگ و کوچک می شود.

تن پوش های کلاهدار یا بدون کلاه: حوله ها ی تن پوش د ر ۲ مدل کلاهدار و بدون کلاه طراحی و تولید می شوند اما تن پوش های کلاه دار از محبوبیت و طرفدار بیشتری برخوردار است چرا که کلاه تن پوش براحتی میتواند موها را ابگیری و از سرماخوردن جلوگیری کند.

تن پوش های جیب دار یا فاقدجیب: حوله های پالتویی در دو مدل جیب دار و فاقد جیب تولید و عرضه می شوند اینکه کدام مدل را انتخاب کنید کاملا به سلیقه ی مشتری بستگی دارد.

رنگ حوله های تن پوش: در هنگام خرید حوله یکی از مواردی که باید در نظر گرفت رنگ حوله می باشد علاوه بر اینکه تنعو رنگ در حوله باید بالا باشد نوع رنگ بکار رفته بسیار مهم است زیرا در صورت عدم استفاده از رنگ های ثابت حوله ها پس از چند بار شستوشو تغییر رنگ میدهند و رنگ اولیه خود را از دست میدهند.

بورس جدیدترین حوله تن پوش با پایین ترین قیمت در کشور
بورس جدیدترین حوله تن پوش با پایین ترین قیمت در کشور

حوله های تن پوش(پالتویی) از چه جنسی تولید می شود؟

در تولید حوله ها از الیاف های متعددی استفاده می شود که هرکدام کارایی و یژگی های منحصر بفرد خود را دارست

حوله پنبه‌ای

یکی از الیاف های ورد محبوب در بین تولیدکنندگان می باشد  حوله هایی با الیاف پنبه ای معمولا از قابلیت جذب بالایی برخوردار هستند و دارای وزنی مناسب و سبک هستند.

حوله ابریشم و ساتن

این تن پوش‌ها نازک، ظریف و سبک وزن هستند و گزینه‌ی مناسبی برای فصول گرم به‌شمار می‌روند

حوله پشم مصنوعی

قدرت جذب بو ابگیری و مقاومت بالای ان از ویژگی های منحصر به فرد این حوله ها می باشد .

حوله بامبو

حوله های تولید شده از این الیاف بسیار مناسب و سازگار با محیط زیست می باشد این حوله های بسیار سبک می باشند و بسیار مناسب افرادی هستند که دارای حساسیت و الرژی هستند .

حوله میکروفیبر

از ویژگی های این الیاف می توان به وزن سبک و بادوام ان اشاره کرد و بسیار مناسب پوست های حساس و از قدرت ابگیری بالایی برخوردار هستند.

طراحی لوگو برای حوله تن پوش

امروزه طراحی لوگو بر روی حوله ها به یک روش بسیار مناسب برای تبلیغات تبدیل شده و بیشتر شرکت ها و برند ها برای تبلیغات خود از این روش استفاده می کنند زیرا این روش نسبت به سایر روش ای دیگر از مزایای بالاتیی برخوردار است از جمله ماندگاری بیشتر در ذهن خریدار،هزینه مناسب ان نسبت به سایر تبلیغات و…….

از مزایای طراحی و درج لوگو بر روی حوله های تبلیغاتی می توان به ماندگاری طولانی برند شما در ذهن مشتری،هویت بخشیدن به کسب و کار شما ،جذب مشتری و خریدار می شود.

خریداران عمده حوله پالتویی چه کسانی هستند؟

خریداران عمده حوله پالتویی عموما صاحبان هتل ،فروشگاه های لباس،نمایندگی های خرید و فروش عمده حوله ،مراکز تفریحی و گردشگری و….

عموما خریداران عمده حوله های پالتویی به دنبال حوله هایی با کیفیت و مناسب هستند تا بتوانند رضایت خریداران را جلب کنند. همچنین قیمت حوله های عمده بسیار مناسب تر از قیمت خرده ان می باشد.

آیا حوله های تن پوش برای صادرات مناسب هستند؟

کیفیت بالا و لطافت و نرم بودن حوله ف استفاده از رنگ های ثابت و…. از جمله مواردی می باشد که موجب می شود یک حوله را برای صادرات  مناسب باشد

واکثر صادر کنندگان حوله همواره به دنبال حوله هایی هستند که الیاف به کاررفته در انها بالاترین کیفیت را داشته و از تنوع طرح و رنگ بالایی برخوردار باشد .

برای تهیه حوله هایی تن پوش می توانید از طریق وب سایت ما مراجعه کرده و خریدی راحت را تجربه کنید.

..

محمد رضا الهیاری

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: آقای محمد رضا الهیاری

راه های ارتباطی:

  شماره تماس: 09129172586

  پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

  ایمیل: Holehoma@gmail.com

instagram iconاینستاگرام: holehoma@telegram iconتلگرام: holehoma@

مجموعه حوله ی هما شما را به خرید بهترین محصولات هما دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 13 + 1 =
0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

Call Now Buttonتماس بگیرید