مجموعه حوله هما شما را به خرید بهترین محصولات حوله دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 8 − 2 =

خرید عمده حوله آشپزخانه در تبریز

آنچه در این مقاله میخوانید.....

خرید عمده حوله آشپزخانهتولید حوله های آشپزخانه فانتزیتنوع رنگ در حوله عمده آشپزخانهحوله آشپرخانه باید چه ویژگی هایی داشته باشد ؟جنس حوله آشپزخانهفروش انلاین عمده حوله آشپزخانه
خرید عمده حوله آشپزخانه

خرید عمده حوله آشپزخانه در تبریز بدون واسطه و به صورت مستقیم با امکان خریدحضوری و غیر حضوری  را تنها از نمایندگی فروش در تبریز بخواهید.

خرید عمده انواع حوله با قیمت های استثنایی را در این سایت تجرب نمایید.

امکان خرید عمده حوله تن پوش با زیباترین طرح ها و شیک ترین دوخت هدیه ما به شماست!.

خرید عمده حوله آشپزخانه
خرید عمده حوله آشپزخانه در تبریز

خرید عمده حوله آشپزخانه

یکی از وسایل جدا نشدنی و بسیار کار امد در هر آشپزخانه ای حول آشپزخانه است. به عبارت دیگر عصای دست بسیاری از  کدبانو های ایرانی می باشد.

جنس حوله ها، طرح و رنگ ان برای کدبانو ها بسیار مهم است دیگر همانند گذشته از دستمال های نخی و غیره در اشپزخانه استفاده نمی شود .

اکثر خانم های ایرانی به دلیل وسواسی که دارند برای هر کاری از دستمال و حوله خاصی استفاده می کنند برای مثال برای پاک کردن سطوح از یک دستمال و برای خشک کردن میوه و سبزیجات و ظروف  و…. از دستمال های جداگانه ای استفاده می کنند ویژگی دیگری که سبب شده  طرف داران زیادی پیدا کند این است که اصلا پرز نمی دهند.

خرید عمده حوله آشپزخانه
خرید عمده حوله آشپزخانه در تبریز

تولید حوله های آشپزخانه فانتزی

تولید کنندگان عمده حوله آشپزخانه در تبریز با تولید حوله هایی فانتزی و عروسکی  همواره جزو یکی از تولیدکنندگان محصولات مرغوب و باکیفیت در بین سایرین  هستند که از طرف داران زیادی بر خوردار بوده و هستن و به دلیل قسمت مناسبی که دارند اکثر تولید کنندگان به صادرات ان مشغول هستند.

حوله های آشپزخانه فانتزی یکی از انتخاب های ویژه نو عروس هایی است که مشغول خریدن جهاز هستند تنوع طرح و رنگ ان به گونه ای است که نیاز تمامی سلیقه ها را براورده می کند.

خرید عمده حوله آشپزخانه
خرید عمده حوله آشپزخانه در تبریز

تنوع رنگ در حوله عمده آشپزخانه

وجود تنوع رنگ در حوله های اشپزخانه سبب شده تا خریدارن با طیف گسترداه ای از رنگ ها مواجه شوند و این تنوع رنگ تمامی سلیقه ها را پوشش می دهد نمایندگی حوله اشپزخانه تبریز یکی از خوش نام ترین تولید کننده های مطرح در بین سایرین است که با تجربه چندین ساله خود به یکی از با سایقه ترین  ها در فروش عمده حوله های اشپزخانه تبدیل شده است

علاوه بر فروش عمده حوله اشپزخانه تولید کنند گان به صادرات حوله های با کیفیت  نیز روی اورده اند بدین صورت که توانسته اند جایگاه ویژه ای در بین تولید کنندگان ایرانی کسب کنند.

یکی دیگر از نکاتی  مهمی که باید به ان اشاره کرد این است که در تولید حوله ها از رنگ های ثابتی استفاده می کنند که در صورت شستشوی مداوم ومکرراصلا رنگ  پس نمی دهند.

حوله آشپرخانه باید چه ویژگی هایی داشته باشد ؟

از ان جایی که این حوله ها در اشپزخانه بسیار مورد استفاده قرار می گیرند ازجمله تمیزکردن سطوح  ،پاک کردن طروف و میوه و… باید از ویژگی های خاصی بر خوردار باشند که در ادامه به ان اشاره خواهیم کرد:

اولین ویژگی که باید حوله های اشپزخانه داشته باشند این است که قابلیت پرز دهی نداشته باشند خصوصا هنگام پاک کردن ظروف.

از حوله های اشپزخانه علاوه بر تمیزکاری به عنوان دستگیره ای برای نگه داشتن قابلمه های داغ نیز مورد ااستقاده قرار می گیرند پس باید از مقاومت بالایی بر خوردا باشد.

قدرت جذب و اب گیری ان به گونه ای باشد که به سرعت بتواند ظرف و ظروف و میوه و سبزیجات را خشک کند.

هم چنین باید به گونه ای طراحی شده باشند که شست و شوی ان ها به راحتی صورت بگیرد و عاری از هر الودگی شود.

جنس حوله آشپزخانه

 تولیدکنندگان برای تولید یک حوله اشپزخانه با کیفیت از الیاف پنله خالص استفاده می کنند زیرا پنبه طبیعی از قدرت جذب بالا و مقاومت ریادی در برابر میکروب ها برخوردا است  همجنین در برابر شوینده ها و مواد شیمایی قوی مانند سفید کننده ها بسیار مقاوم هستند و اصلا کیفیت و ظاهر اولیه خود را از دست نمی دهند .

علاوه بر پنبه در تولید حوله ها از تنکولوزی نانو نیز استفاده می کنند و منجر به تولید حوله های میکروفایبر می شود که امروزه از طرفداران زیادی در بین مردم برخوردا است و عصای دست کدبانو های ایرانی درتمیز کار و اشپزخانه شده است از ویزگی های دستمال های نانو میتواند به جذب فوق العاده بالای ان ،طراحی خاص و مناسب برای تمامی سطوح ان اشاره کرد علاوه بر این حوله های اشپزخانه نانو برای شست و وش نیازی به شویند ندارند و به راجتی با اب تمیز می شوند با این حوله ها تمیزکاری فوق العاده و متفاوتی را تجربه خواهید کرد.

فروش انلاین عمده حوله آشپزخانه

خرید عمده حوله آشپزخانه با قیمت مناسب از طریق فروش انلاین به راحتی صورت می گیرد بدون این که در زمان و هزینه شما اسراف  شود. امروزه که خرید انلاین در بین مردم بسیار رواج پیدا کرده خصوصا برای افرادی که در مسافت های دورتر قرار دارند و خواهان تهیه جنسی با کیفیت و هستند  و بدون اینکه بخواهند به نمایندگی مراجعه کنند می توانند با چند کلیک ساده محصول موردنظر خود را پیدا کرده و سفارش می دهند.

خرید عمده حوله آشپزخانه از طریق وب سایت ما یکی از مطمئن ترین راه ها جهت تهیه محصول می باشد وب سایت ما به گونه ای زراحی شده است که امکان مشاهده  کامل حوله هابا تنوع رنگ و طرح ها با توضیحات ان فراهم شده است   در فروش انلاین  افراد با دست باز تری می توانند محصول مورد نظر خور را پیدا کرده و از قدرت خرید بیشتری برخوردار هستند طریقه سفارش بدین صورت است که شما عزیزان ابتدا محصول خود را انتخاب سپس به سبد خرید اضافه می کنید و بقیه مراحل را تایید می کنید و پس از پرداخت چند روز بعد محصول را درب منزل تحویل می گیرید.

شما عزیزان می توانید برای راهنمایی های بیشتر در زمینه تهیه  حوله ها با مشاوران فروش ما در ارتباط باشید تا کاملا شما را در هر زمینه ای راهنمایی کنند .

محمد رضا الهیاری

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: آقای محمد رضا الهیاری

راه های ارتباطی:

  شماره تماس: 09129172586

  پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

  ایمیل: Holehoma@gmail.com

instagram iconاینستاگرام: holehoma@telegram iconتلگرام: holehoma@

مجموعه حوله ی هما شما را به خرید بهترین محصولات هما دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 11 − 7 =
0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

Call Now Buttonتماس بگیرید