مجموعه حوله هما شما را به خرید بهترین محصولات حوله دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 10 − 5 =

خرید عمده حوله استخری از تولید کننده درب کارخانه

آنچه در این مقاله میخوانید.....

مراحل تولید حوله استخری به چه صورت است؟خریداران عمده  حوله استخری چه کسانی هستند؟ قیمت عمده حوله استخری از درب کارخانه بزرگ ترین تولید کنندگان حوله استخریعوامل موثر در کیفیت حوله استخریمزایای خرید عمده حوله استخری از تولید کننده درب کارخانه
فروش عمده حوله استخری زیر قیمت بازار

خرید عمده حوله استخری از تولید کننده درب کارخانه بدون واسطه و با مناسب ترین قیمت را از ما تهیه کنید.

حتما از قیمت رقابتی خرید حوله استخری با ابگیری بالا اطلاع پیدا کنید چرا که در حال نزدیک شدن به حراج عید هستیم!!

 خرید عمده حوله استخری از تولید کننده درب کارخانه
خرید عمده حوله استخری از تولید کننده درب کارخانه

مراحل تولید حوله استخری به چه صورت است؟

به صورت کلی مراحل تولید حوله استخری از ابتدا به صورت بافت ،رنگرزی،برش،دوخت،بسته بندی و عرضه است تمامی این مراحل باید طی شود تا حوله به دست مصرف کنندگان برسد.

در ابتدا برای تولید حوله های استخری، تولید کنندگان باید نوع الیافی که در حوله بکار می برند را انتخاب کنند برای تولید حوله از الیاف های مختلفی استفاده می شود که هرکدام کاربرد و ویژگی های خاص خود را داراست. تولید کنندگان الیاف مورد نظر را توسط دستگاه های و فناوری های پیشرفته ای  که در دسترس دارند می بافند که به این مرحله بافت می گویند .

پس از مرحله بافت الیاف،تولید کنندگان با توجه به سبکی که الیاف را بافته اند ان را رنگرزی می کنند پس از مرحله بافت و رنگ رزی به مرحله برش می رسیم در این مرحله حوله های بافته شده و رنگ رزی شده را  برش می دهند سپس ان را دور دوز می کنند تا زمانی که به دست خریدار می رسد در صورت استفاده مکرر بافت حوله از هم باز نشود .

پس از مرحله برش حوله ها را با توجه به سایز افراد می دوزند و در انتها حوله های تولید شده را به شکل های متنوعی بسته بندی می کنند از مزیت های بستخ بندی می توان به این اشاره کرد که حوله از هر نوع اسیل و الودگی درامان می ماند .

 خرید عمده حوله استخری از تولید کننده درب کارخانه
خرید عمده حوله استخری از تولید کننده درب کارخانه

خریداران عمده  حوله استخری چه کسانی هستند؟

حوله استخری  یکی از حوله های پر طرفدار و پرکاربرد در بین سایر حوله ها بشمار می رود از این رو از خریداران عمده حوله می توان به هتل داران ،یاشگاه های ورزشی،سالن های .رزشی و…. اشاره کرد از مزیت های این حوله نسبت به حوله های تن پوش می توان به وزن سبک تر، استفاده راحت تر اشاره کرد این حوله ها به دلیل ابعاد مناسبی که دارند راحت تر در ساک های ورزشی جای می گیرند .

خریداران عمده بیشتر به دنبال حوله هایی با  کیفیت بالا هستند تا از این طریق بتوانند رضایت مشتریان را به راحتی جلب کنند

خریداران عمده چون حجم بالایی از حوله ها را خریداری می کنند می توانند حوله های مد نظر خود را با بهترین الیاف و در متنوع ترین طرح ها و رنگ ها را بدون واسطه از و از درب کارخانه خریداری کنند.

 خرید عمده حوله استخری از تولید کننده درب کارخانه
خرید عمده حوله استخری از تولید کننده درب کارخانه

قیمت عمده حوله استخری از درب کارخانه

موارد زیادی بر روی قیمت حوله ها تاثیر گذار است .میزان کیفیت حوله ،ابعاد و سایز،و تعدادسفارش از جمله مواردی است که برروی قیمت حوله ها تاثیر می گذارد.

میزان کیفت حوله :

کیفیت و مرغوبیت  حوله به نوع الیافی که در تولید حوله بکار می برند بستگی دارد .

ابعاد و سایز حوله:

تولید کنندگان حوله های استخری را در ابعاد و سایز های مختلفی تولید می کنند ابعاد حوله های استخری به گونه ای است که تمام قد را چوشش می دهد.

 اما سایز اصولی و استانداد ان (130  در 70  ) و (140 در 70  )و (130 در 80)و ( 140 در 80) است .

تعداد سفارش:

همانطو ک گفته شد قیمت عمده حوله با قیمت خرده ان بسیار متنفاوت است و تعداد سفارش در تعیین قیمت حوله موثر است

چرا که هرچه سفارش بیشتر و عمده تر باشد قیمت آن نیز به ازای یک کالا کمتر خواهد بود وهزینه حمل و نقل بین تعداد بیشتری تقسیم خواهد شد.

بزرگ ترین تولید کنندگان حوله استخری

از جمله تولید کنندگان خوشنام و مطرح در این عرصه می توان به  تولید کنندگان تولید حوله گلبافت،حوله ماندگار،حوله برق لامع،ایران حوله،حوله ماهور،حوله پود ایران،حوله اذرریس و… اشاره کرد مرغوب بودن و کیفیت حوله ها را می توان از نرمی و لطافت حوله های این تولید کنندگان حس کرد

امروزه در عرصه تولید حوله تولید کنندگان زیادی فعالیت دارند و همواره به دنبال جایگاه برتری درمیان رقبا هستند وهمواره به دنبال تولید حوله هایی با کیفیت و مرغوب هستند که بتوانند رضایت خریداران را جلب کنند.

خرید عمده حوله استخری به صورت متری به قیمتی ارزان و مناسب با تخفیفی ویژه مخصوص شما خریداران همیشگی ارجمند است.

عوامل موثر در کیفیت حوله استخری

یکی از عوامل مهمی که بر کیفیت و مرغوبیت حوله تاثیر بسزایی دارد نوع الیافی است که تولید کنندگان در بافت و تولید حوله بکار می برند از این رو در هنگام خرید حوله از فروشندگان درباره نوع الیاف به کار رفته در حوله سوال کنید تا شمار را کاملا راهنمایی کنند و اطلاعات مناسبی در این زمینه به دست اورید .

از الیاف های محبوب تولید کنندگان می توان به پنبه و بامبو اشاره کرده. از جمله ویژگی های این الیاف می توان به قدرت جذب و ابگیری بالا،نرم و لطیف بودن و…. اشاره کرد حوله های تولید شده از الیاف بامبو بسیار مناسب پوست های حساس است و این الیاف جزو الیافی است که بسیار سازگار با محیط زیست می باشد.

مزایای خرید عمده حوله استخری از تولید کننده درب کارخانه

از مزایای خرید عمده حوله استخری از تولید کننده بدون واسطه و به صورت مستقیم از درب کارخانه می توان به قیمت مناسب ان در مقایسه با کیفیت بالای ان اشاره کرد.خرید بدون واسطه برای خریداران عمده از جمله هتل داران و باشگاه هاو فروشگاه ها وو…… از لحاظ اقتصادی بسیاز مقرون به صرفه می باشد زیرا قیمت عمده ان در مقایسه با فیمت خرده ان بسیار متفاوت است

بیشتر تولید کنندگان حوله دارای مجوز بهداشت از سوی سازمان بهداشت هستند و همواره حوله های با استاندار جهانی را تولید و در بازار عرضه می کنند حوله های استخری کاربرد های زیادی دارد علاوه بر باشگاه ها و استخر ها  ،سالن های زیبایی و بیمارستان ها و سالن های ماساژو … بسیار مورد استفاده قرار می گیرد.

محمد رضا الهیاری

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: آقای محمد رضا الهیاری

راه های ارتباطی:

  شماره تماس: 09129172586

  پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

  ایمیل: Holehoma@gmail.com

instagram iconاینستاگرام: holehoma@telegram iconتلگرام: holehoma@

مجموعه حوله ی هما شما را به خرید بهترین محصولات هما دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 12 − 4 =
0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

Call Now Buttonتماس بگیرید