مجموعه حوله هما شما را به خرید بهترین محصولات حوله دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 9 − 7 =

خرید عمده حوله دستی در تهران

آنچه در این مقاله میخوانید.....

مواردی که در قیمت حوله ها تاثیر می گذاردمواردی که درهنگام خرید حوله دستی باید به ان توجه کردحوله دستی بچه گانهامکان چاپ و طراحی لوگو برای خریداران عمده حوله دستی نکات نراقبتی حوله های دستیخرید عمده حوله دستی به صورت آنلاین در تهران
خرید و فروش عمده حوله های دستی با طرح های جدید

خرید عمده حوله دستی در تهران را بدون واسطه و به طور مستقیم با مناسب ترین قیمت ها می توانید در تهران تهیه کنید.

جهت خرید حوله دستی در انواع مختلف با ما تماس بگیرید.

خرید عمده حوله دستی در تهران
خرید عمده حوله دستی در تهران

مواردی که در قیمت حوله ها تاثیر می گذارد

از جمله مواردی که تاثیر زیادی بر قیمت حوله ها می .گذارد جنس نخ و الیاق به کار رفته در تولید حوله می باشد برای مثال حوله هایی که از صددرصد پنبه تولید می شوند از قیمت بالاتری نسبت به حوله هایی که ترکیبی از پنبه و الیاف مصنوعی دارند برخوردار می باشند

کیفیت تراکم و وزن حوله و… مواردی هستند که بر قیمت حوله بسیار تاثیر می گذارند پس در هنگام خرید به این موارد توجه کنید.

خرید عمده حوله دستی در تهران
خرید عمده حوله دستی در تهران

مواردی که درهنگام خرید حوله دستی باید به ان توجه کرد

قدرت جذب حوله:

یکی از موارد مهمی که باید بسیار به ان توجه کرد قدرت جذب و اب گیری حوله های دستی می یاشد  که این مورد به توع جنس و الیاف به کار رفته در حوله بستگی دارد اگر از الیاف با کیفیتی استفاده شده باشد از قدرت جذب و ابگیری بالایی برخوردار می باشد .

لطافت حوله :

از ان جایی که حوله با پوست و دست و صورت به طور مستقیم در ارتباط است باید از نرمی و لطافت خاصی برخوردار باشد تا پوست را دچار حساسیت نکند و به ان اسیب نرساند لطافت و نرمی حوله به این بستگی دارد که از چه نوع الیافی در ان استفاده شده باشد برای مثال حوله ای با الیاف میکرو فایبر بسیار نرم و لطیف هستند حوله هایی که از نرمی و لطافت خاصی برخوردارند در تماس با پوست احساس خوشایندی به افراد دست می دهد و پوست دچار حساسیت نمی شود.

 ماندگاری حوله :

همه ی ما انتظار داریم زمانی که برای یک وسیله هزینه ای صرف می کنیم ماندگاری ان زیاد باشد حوله جزو یکی از وسایل شخصی است که در صورت استفادی مناست و شست و شوی صحیح ان می تواند طول عمر بالایی داشته باشد البته الیاف هایی که تولید کنندگان در تولید حوله بکار می برند باید با کیفیت باشند که در صورت استفاده مکرر از بین نروند و کیفیت وظاهر اولیه خود را حفظ می کنند .

دوام رنگ حوله:

 هنگام خرید حوله حتما از فروشندگان حوله بپرسید که ایا در تولید حوله ها از رنگ های ثابتی استفاده شده است یا خیر ؟ چون اگر از رنگ های ثابت در تولید حوله استفاده نشود پس از شستشو تغییر رنگ می دهند و شکل و ظاهر اولیه خود را کاملا از دست می دهد.

حوله دستی بچه گانه

علاوه بر حوله دستی که برای بزرگسالان تولید می ود حوله های دست و صورت کودکان نیز امروزه باز طرفداران زیادی برخوردا هستند

اکثر پدر مادر ها به سلامت بجه های خود بسیار اهمیت می دهند و همیشه در تلاش هستند محصولی برای ان ها تهیه کنند که از کیفیت بالایی برخوردار بوده و به سلامت عزیزان انها اسیب نرساند تولید کنندگان حوله های دستی بچه گانه در تولید حوله ها نسبت به بزرگسالان از حساسیت بیشتری به خرج می دهند تا بتوانند رضایت مشتریان را جلب کنند.با ما باشید تا در ادامه با بیان یک سری نکات شما را در انتخاب و خرید حوله مناسب بچه گانه راهنکایی کنیم :

از انجایی که حوله دست و صورت با پوست ارتباط مستقیمی دارد و پوست بپکودکان بسیار حساس هستند باید حوله های را انتخاب کنید که ار پنبه کاملا خاص تولید شده باشد تا پوست انها در تماس با حوله دچار ناراحتی و حساسیت نشود.

امروزه حوله ها را با خوشبو کننده ها و رایحه های متنفاوت متنوعی اغشته می کنند تا بوی خوبی به مشام برسد اما این رایحه ها بسیار برای کودکان مضر است و ممکن است که سلامت و دستگاه تنفسی ان ها را به خطر بیندازد پس از انتخاب حوله ها با رایحه اکیدا خودداری کنید .

سعی کنید هنگام انتخاب رنگ حوله دست و صورت کودکان از رنگ های روشن استفاده کنید تا در صورت الودگی و لکه کاملا متوجه شوید ودر اسرع وقت ان را بشویید.

امکان چاپ و طراحی لوگو برای خریداران عمده حوله دستی

اگر شما هم یکی از خریداران عمده حوله های دستی می باشید یا و یایکی از صاحبان هتل و و باشگاه های لوکس و وی ای پی و .. هستید و خواهان ان هستید که ب روی حوله های دستی نام شرکت و یا برند خود را داشته باشید تیم ما با طراحانی مجرب در زمینه طراحی لوگو به شما لوگوهایی زیبا و کارامد را پیسنهاد می کنند تا بتوانید نام برند خود را در ذهن مشتری ها ماندگار کنید .

خرید عمده حوله دستی در تهران
خرید عمده حوله دستی در تهران

نکات نراقبتی حوله های دستی

اگر می خواهید حوله های شما از ماندگاری بالایی برخوردار شود  اصلا ان ها را همرا با دیگر لباس ها نشویید و سعی کنید همیشه به صورت جداگانه بشویید و اینکه استفاده از اب داغ باعث می شود الیافی که در ان ها به کار رفته است از بین برود و پس از شستشو از شکل ظاهری نامناسبی برخوردار شود .

برای حوله ها خصوصا حوله های دستی بچه گانه به هیچ وجه از مواد شیمایی و موادی شودینده ای که حاوی کلر است استفاده نکنید.

خرید عمده حوله آشپزخانه در اصفهان بدون واسطه را در حوله هما تجربه نمایید.

خرید عمده حوله دستی به صورت آنلاین در تهران

علاوه بر فروش حضوری که حوله ها را به صورت حضوری می توانید مشاهده کنید و با دست باز تری به انتخاب حوله بپردازید می توانید با مراجعه به وب سایت ما بدو صرف هزینه و وقت خود با مقایسه قیمت ها و کیفیت به اسانی خرید خود را انجام داد و در اسرع وقت کالای خود را  تحویل بگیرید .

قیمت حوله پارادایس را اگر می خواهید ارزان بخرید با ما تماس بگیرید.

محمد رضا الهیاری

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: آقای محمد رضا الهیاری

راه های ارتباطی:

  شماره تماس: 09129172586

  پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

  ایمیل: Holehoma@gmail.com

instagram iconاینستاگرام: holehoma@telegram iconتلگرام: holehoma@

مجموعه حوله ی هما شما را به خرید بهترین محصولات هما دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 10 − 3 =
0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

Call Now Buttonتماس بگیرید