مجموعه حوله هما شما را به خرید بهترین محصولات حوله دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 13 + 6 =

خرید و فروش جدیدترین حوله استخری با پایین ترین قیمت

آنچه در این مقاله میخوانید.....

ویژگی های حوله استخری مراحل تولید و بافت حوله استخری چگونه  است؟در هنگام خرید و فروش جدیدترین حوله استخری باید به چه نکاتی توجه کرد تولید کنندگان بزرگ حوله استخری چه کسانی هستند ؟
قیمت رقابتی خرید حوله استخری با ابگیری بالا

خرید و فروش جدیدترین حوله استخری با پایین ترین قیمت را می توانید از تولیدی های حوله تهیه کنید.

جهت بهره مند شدن از خرید و فروش جدیدترین حوله استخری با ما تماس حاصل نمایید.

پخش انواع حوله آشپزخانه با قیمت مناسب را از دست ندهید.

صبر کنید!!!! جایی نروید!!!! ارزان ترین قیمت خرید حوله بیمارستان همین جاست !!!

خرید و فروش جدیدترین حوله استخری با پایین ترین قیمت
خرید و فروش جدیدترین حوله استخری با پایین ترین قیمت

ویژگی های حوله استخری

یکی از موارد استفاده حوله های استخری استفاده از ان پس از استحمام در محیط های عمومی مانند باشگاه های ورزشی ، هتل ها ، استخر، و … است که استفاده ار حوله های شخصی به جای استفاده از حوله های مورد استفاده در این محیط ها بسیار مناسب تر است و از نظر بهداشتی بهتر است هم چنین این حوله ها به دلیل ابعاد استانداردو اندازه های مناسبی که دارند به راحتی در در ساک های ورزشی قرار می گیرند و در هر مکانی به راحتی می توانید به حوله ی شخصی خود دسترسی داشته باشید.

 بافت این محصول به‌ علت کیفیت بالا بافت متراکم به وجود الیاف پنبه‌ای، از لطافت و نرمی بسیار مطبوع و دل‌نشینی برخوردار است؛ بنابراین هنگام تماس با پوست صورت و بدن، باعث ایجاد احساس رنجش نمی‌شود

الیاف به کار رفته در این حوله نیز  مانند سایر انواع حوله می تواند از .بامبو، پنبه، پشم و … جزو اصلی ترین موادی هستند که در این نوع حوله مورد استفاده قرار می‌گیرند.

البته باید به این نکته اشاره کرد  که هدف اصلی از تولیدهر نوع حوله در مرحله اول جذب بالا و خشک کنندگی کامل بدن است .
خریداران عمده حوله های استخری  اکثرا نمایندگی های خرید و فروش حوله از سراسر کشور، هتل ها، فروشگاه های زنجیره ای ريا، سالن های ارایشی و … هستند می توانند به صورت مستقیم و بدون واسطه جدیدترین حوله استخری با پایین ترین قیمت را تهیه کنند .

خرید و فروش جدیدترین حوله استخری با پایین ترین قیمت
خرید و فروش جدیدترین حوله استخری با پایین ترین قیمت

مراحل تولید و بافت حوله استخری چگونه  است؟

  • بافت
  • رنگرزی
  • برش
  • دوخت
  • بسته بندی
  • عرضه

مراحل  کلی تولید وبافت حوله استخری به ترتیب بافت، رنگرزی،برش ، دوخت، بسته بندی،اماده عرضه است:

در مرحله اول تولید حوله استخری که بافت صورت می گیرد در ابتدا تولید کنندگان الیاف مورد نظر را که برای حوله استفاده می کنند که اکثرا پنبه و یا الیاف مصنوعی می باشد را با استفاده از فناوری های ویژه ای که در دسترس دارند می بافند.

پس از مرحله بافت الیاف ، به مرحله رنگرزی ان می رسیم که با توجه به سبکی که الیاف را بافته اند ان را رنگرزی می کنند.

در مرحله سوم پس از بافت و رنگرزی تولید کنندگان حوله های تولید شده را برش می دهند سپس ان را دور دوز می کنند که این مرحله باید به صورت حرفه ای و دقیق انچام شود تا در صورت شستشو های مکرر بافت حوله از هم باز نشود.

در مرحله چهارم حوله ها را با توجه به سایز های افراد می دوزند.

و در مرحله اخر  بسته بندی حوله های تولید شده صورت می گیرد . بسته بندی حوله های می تواند به شکل های مختلفی انجام گیرد بسته بندی ها علاوه بر شیک بودن به عنوان یک محافظ عمل می کنند و از هر نوع اسیبی به حوله جلوگیری می شود.

در هنگام خرید و فروش جدیدترین حوله استخری باید به چه نکاتی توجه کرد

یکی از مواردی که در هنگام خرید حوله باید به ان توجه کرد قدرت ابگیری و جذب حوله می باشد

این ویژگی به بستگی به این دارد که تولید کنندگان در تولید حوله از چه الیافی استفاده م کنند الیاف با کیفیت از قدرت جذب و ابگیری بالایی برخوردار است.

پنبه یکی از الیاف هایی است که در میان تولید کنندگان از محبوبیت بالای برخوردار است .نرمی و لطافت حوله های استخری  یکی دیگر از مواردی است که باید به ان توجه کرد باید به گونه ای باشد که در تماس مستقیم با  پوست ، ان را دچار حساسیت و التهاب پوستی نکند و انقدر نرم و لطیف باشد که  در تماس با پوست، افراد حس ارامش و راحتی را تجربه کنند.

حوله جزو یکی از وسایل شخصی هر فرد محسوب می شود بیشتر خریداران با توجه به هزینه ای که برای خرید حوله پرداخت می کنند انتظار دارند حوله ها از دوام و ماندگاری بالایی برخورد باشند نوع الیافی که در تولید حوله ها به کار می رود  همچنین نحوه شست وشو ونگهداری در ماندگاری حوله ها نقش بسزایی دارد نولیدکنندگان در تولید حوله ها از رنگ های ثاتبی استفاده می کنند و در صورت استفاده های مکرر و شست و شو های مداوم  تغییر رنگ نمی دهند و ظاره روز اول خودرا هم چنان حفظ می کنند

در صورت استفاده نکردن از رنگ های ثابت ،حوله ها در صورت شست و شو تغییر رنگ می دهند و ظاهر اولیه خود را از دست می دهند و دیگر برای استفاده مناسب نیستند.

 تولید کنندگان بزرگ حوله استخری چه کسانی هستند ؟

از بزرگ ترین و شناخته شده ترین تولیدکنندگان حوله برای مردم می توان به به حوله برق لامع، حوله پارادایس،حوله نر، حوله گلبافت، حوله ماندگار، حوله اذرریس،حوله پود ایران، ایران حوله،حوله ماهور و….. اشاره کرد که دارای سابقه زیادی دز زمینه تولید حوله هستند.

از دلایلی که سبب شده این تولیدکنندگان از سایر رقبا پیشی بگیرند و مورد تایید خریداران و مردم باشند این است که به کیفیت محصولات تولید شده اهمیت بالایی می دهند زیرا کیفیت بالا موجب رضایت مشتری ها وخریداران می شود و از ان جایی که اولویت کار این تولید کنندگان رضایت خریداران است همواره حوله های تولید از کیفیت بالایی تولید می شوند

برای تهیه و خرید حوله های استخری می توانید به صورت حضوری به بازار های خرید و فروش حوله مراجعه و حوله مورد نظر خود را تهیه کنید در صورت نداشتن وقت و دور بودن مسافت می تواند در منزل خود بدون صرف زمان و هزینه از طریق وب سایت ما اقدام به خرید کنید.

محمد رضا الهیاری

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: آقای محمد رضا الهیاری

راه های ارتباطی:

  شماره تماس: 09129172586

  پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

  ایمیل: Holehoma@gmail.com

instagram iconاینستاگرام: holehoma@telegram iconتلگرام: holehoma@

مجموعه حوله ی هما شما را به خرید بهترین محصولات هما دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 12 − 2 =
0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

Call Now Buttonتماس بگیرید