مجموعه حوله هما شما را به خرید بهترین محصولات حوله دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 7 + 1 =

خرید پارچه حوله میکروفایبر در ایلام

آنچه در این مقاله میخوانید.....

پارچه حوله میکروفایبر چیست؟ویژگی های پارچه میکروفایبرقدرت جذب اب بالا وپاک کنندگی بالاکاربرد حوله های میکروفایبرنحوه شستشو و نگهداری از پارچه میکروفایبرنحوه  استفاده از دستمال‌ میکروفایبر خرید پارچه حوله میکروفایبر به صورت آنلاین در ایلام
خرید پارچه حوله میکروفایبر در ایلام

خرید پارچه حوله میکروفایبر در ایلام  با بهترین کیفیت و قیمت مناسب  از نمایندگی های پارچه میکروفایبر تهیه کنید.

جهت خرید پارچه میکروفایبر با ما تماس بگیرید.

خرید پارچه حوله میکروفایبر در ایلام
خرید پارچه حوله میکروفایبر در ایلام

پارچه حوله میکروفایبر چیست؟

 پارچه میکروفایبر  ازالیاف مصنوعی بسیار کوچکی است . این الیاف از ترکیب دو ماده پلی استر و پلی آمید به دست می آید.

برای تولید انواع حوله و دستمال میکروفایبر با کاربردهای متفاوت، این دو ماده با نسبت های مختلف با یکدیگر ترکیب می شوند. تفاوت دیگر این پارچه حوله ها، میزان تراکم آنها است. هر چه تراکم الیاف بیشتر باشد، قدرت جذب دستمال  افزایش می یابد.

الیاف میکروفایبر به کار برده شده در تولید این محصول، این امکان را فراهم میکند تا شما بتوانید به راحتی از آن برای تمیز کردن سطوح شیشه ای بدون نیاز به مواد شوینده استفاده نمایید. پارچه میکروفایبر ایلام بعد از هر بار گردگیری قابل شستو شو و استفاده مجدد می باشد و به هیچ عنوان از کیفیت و قدرت پاک کنندگی آن کم نمی شود. این الیاف که به الیاف نانو معروف نیز معروف می باشند، از قدرت جذب بالایی برخوردار است و هیچ گونه رد آب، پرز، خط و خش بر روی سطوح باقی نمی گذارد.

خرید پارچه حوله میکروفایبر در ایلام
خرید پارچه حوله میکروفایبر در ایلام

ویژگی های پارچه میکروفایبر

این نوع  پارچه از قدرت جذب و آبگیری بالایی برخوردار است و بسیار مناسب جهت پاک کردن سطوح شیشه ای می باشد.پارچه های حوله ای میکروفایبر در رنگ های بی شماری موجود هستند و به صورت دستمال های پارچه ای به فروش می رسند.عمده خریدار این نوع از پارچه ها خیاطان و تولیدی های  حوله ودستمال های آشپزخانه و گردگیری می باشند. این نوع از پارچه ها گرد و خاک و سطوح کثیف را به خوبی تمیز می نمایند.

  • خاصیت جذب بالا
  • نفوذ بالا
  • بدون پرز دهی
  • باداوام و قوی
  • قیمت نسبتا مناسب ان
  • وزن سبک
  • چروک نشدن
  • مقاوم در برابر اب رفتن  ویا کش رفتن
  • پارچه میکروفایبر پرز نمیدهند

دستمال های میکروفایبر بر خلاف دستمال ها و حوله های نخی پرز نمی دهد. پرز ندادن دستمال برای تمیز کردن سطوح شیشه ای و براق یک مزیت بزرگ محسوب می شود. دستمال میکروفایبر را حتی بصورت خشک می توان برای گردگیری استفاده نمود چرا که گرد و غبار دارای بار منفی است و موادی که دستمال میکروفایبر از آن ساخته ی شود (پلی استر و پلی آمید) دارای بار مثبت می باشد

خرید پارچه حوله میکروفایبر در ایلام
خرید پارچه حوله میکروفایبر در ایلام

قدرت جذب اب بالا وپاک کنندگی بالا

 الیاف  پارچه میکروفایبر توسط یک فرایند بافندگی ویژه بافته می شوند در نهایت تبدیل به محصولاتی با قدرت پاک کنندگی بسیار قوی تبدیل خواهند شد.

پارچه میکروفایبر به راحتی گرد و خاک را از بین می برد و جذب می نماید و در عین حال هیچ خراش یا لکه ای بر روی سطح ایجاد نمی نماید. الیاف بسیار نازک میکرو می توانند در همه سطوح نفوذ نمایند و تضمین می کند که تمامی  سطح را از باکتری ها و قارچ ها را پاک می نماید

هر پارچه تمیز کننده شامل هزاران مرکز بسیار کوچک جمع آوری کننده چرک می باشند که با برداشتن کثیفی ها، سطحی تمیز بر جای خواهند گذاشت. این در حالی است که این تمیز کننده ها به هیچ حلالی به جز آب نیاز نخواهند داشت.

کاربرد حوله های میکروفایبر

زمانی که میکروفایبر های با کیفیت بالا توسط یک فرایند صحیح و علمی با یکدیگر ترکیب می شوند، یک پارچه موثر جهت تمیز نمودن سطوح را به وجود می آورند. این محصول پیشرفته توانایی آن را دارد تا چند برابر وزن خود آب جذب نماید. پارچه های میکروفایبر توانایی ویژه ای در جذب روغن را دارا می باشند این در حالی است که زیردست آن ها به شکلی نمی باشد که باعث آسیب و خراش سطوح مختلف گردند.

این پارچه های ویژه در بسیاری از وسایل تمیز کننده حرفه ای همچون زمین شور ها و پارچه های تمیز کننده سطوح و همچنین دستکش های تمیز کننده سطوح استفاده می شوند.

فروش عمده حوله استخری را در حوله هما پیگیری نمایید.

نحوه شستشو و نگهداری از پارچه میکروفایبر

برای شستشو واز بین بردن لکه های روی پارچه میکروفایبر اصلا از سفید کننده ها  و ومواد شیمایی استفاده نکنید زیرا به الیاف ان اسیب می رساند.

از نرم کننده ها و موادی ک خاصیت نرم کننده دارند برای شستشو استفاده نکنید.

حوله های میکروفایبر را با اب داغ نشویید  ریرا الیاف ان در دمای بالا زوب می شوند و باعث چین و چروک در ان می شوند و از قدرت ابگیری ان می کاهد.

بعد از شست وشوی پارچه های میکروفایبر بهتر است ان را در هوای ازاد خشک کنید  که این کار باعث طول عمر بیشتر ان می شود.

خرید عمده حوله دستی را به حوله هما بسپارید و صاحب با کیفیت ترین حوله ها شوید.

نحوه  استفاده از دستمال‌ میکروفایبر

برای تمیزتر شدن سطوح، هر بار از یک قسمت از دستمال استفاده کنید. از این رو ابتدا دستمال را از وسط تا کنید و دوباره آن را نیز از وسط تا کنید. با این کار شما می‌توانید ۸ سطح مختلف را دستمال بکشید (یعنی هر قسمت تا شده برای یک سطح).

برای گردگیری باید از دستمال خشک استفاده کنید. برای کارهای دیگر ابتدا پارچه را خیس کنید و سپس سطوح را دستمال بکشید..

هر گاه دیدید دستمال خط یا اثر کثیفی به جای می‌گذارد یا دقایقی است که از دستمال استفاده کرده‌اید، دویاره آن را تا بزنید و از قسمت دیگر پارچه استفاده کنید. این کار را تا جایی ادامه دهید تا همه قسمت‌های پارچه مورد استفاده قرار گیرد یا کارهای خانه به اتمام رسد.

خرید پارچه حوله میکروفایبر به صورت آنلاین در ایلام

تمایل مردم خرید آنلاین انواع محصولات اعم از پارچه های حوله ای و دستمال میکروفایبر افزایش پیدا کرده است.

مجموعه ی  پارچه حوله های ایلام برای بهره مندی متقاضیان از خرید پارچه میکروفایبر به صورت آنلاین این امکان را فراهم نموده تا تا بتوانند به صورت انلاین سفارش خود را به ثبت رسانده و کالای خود را در اسرع وقت بدون هیچ گونه ایراد در بافت و شکل ظاهری تحویل بگیرند.

محمد رضا الهیاری

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: آقای محمد رضا الهیاری

راه های ارتباطی:

  شماره تماس: 09129172586

  پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

  ایمیل: Holehoma@gmail.com

instagram iconاینستاگرام: holehoma@telegram iconتلگرام: holehoma@

مجموعه حوله ی هما شما را به خرید بهترین محصولات هما دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 11 − 5 =
0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

Call Now Buttonتماس بگیرید