مجموعه حوله هما شما را به خرید بهترین محصولات حوله دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 12 − 7 =

سفارش خرید طرح های جدید حوله استخری از کارخانه

آنچه در این مقاله میخوانید.....

خریداران عمده طرح های جدید حوله استخرینکات قابل  توجه در هنگام خرید حوله نحوه صحیح و نگهداری از حوله استخریبزرگ ترین تولید کنندگان حوله استخری چه کسانی هستند ؟تولید حوله استخری با استفاده ازدستگاه های پیشرفته خرید طرح های جدید حوله استخریویژگی حوله های استخری
سفارش خرید طرح های جدید حوله استخری از کارخانه

سفارش خرید طرح های جدید حوله استخری از کارخانه با هر رنگ و جنسی امکان پذیر است.
جهت ارتیاط با ما فرم ویژه خریداران را پر نمایید تا در اسرع وقت با شما تماس بگیریم.

سفارش خرید طرح های جدید حوله استخری از کارخانه
سفارش خرید طرح های جدید حوله استخری از کارخانه

خریداران عمده طرح های جدید حوله استخری

خریداران عمده حوله های استخری که اکثرا نملیندگی های خرید و فروش حوله از سراسر کشور، هتل ها، فروشگاه های زنجیره ای ريا، سالن های ارایشی و … هستند می توانند به صورت مستقیم و بدون واسه با قیمت مناسب طرح های جدید حوله استخری را از کارخانه سفارش دهند .

از انجایی که جلب رضایت خریداران سبب اعتماد بیشتر ان ها می شود از این رو  خریداران همواره به دنبال  حوله هایی با کیفیت و مرغوب هستند.

خریداران عمده چون حجم بالایی از حوله ها را خریداری می کنند می توانند به صورت مستقیم از کارخانه حوله مورد نظر خود را با هر طرح و رنگی سفارش دهند.

سفارش خرید طرح های جدید حوله استخری از کارخانه
سفارش خرید طرح های جدید حوله استخری از کارخانه

نکات قابل  توجه در هنگام خرید حوله

نوع الیاف به کارفته در حوله های استخری و وزن و تراکم آن ها

نوع الیاف به کار رفته در حوله ها در کیفیت حوله ها متاثر است کیفیت حوله نشانگر نوع الیافی است که در حوله به کار رفته است هرچه الیاف با کیفیت تر باشد حوله تولیدی با کیفیت تر است.

الیاف های مرغوب در قیمت حوله ها نیز تاثیر دارد هرچقدر الیاف با کیفیت تر باشد حوله های تولیدی قیمت بالاتری خواهند داشت.

یکی دیگر از موارد مهم در انتخاب حوله استخری  وزن ان است که روی برچسب حوله درج می شود و بسته به اینکه چه نوع حوله ای انتخاب می کنید وزن ان متفاوت است برای مثال حوله ای تن پوش نسبت به حوله های استخری از وزن بیشتری برخوردار هستند.

استفاده از رنگ ثابت در تولید حوله

اکثر تولید کننده های حوله استخری در بافت  وتولید حوله ها از رنگ های ثابتی بایتفاده می کنند زیرا رنگ ثابت سبب می شود که حوله در طی استفاده های مکرر و شیت وشو های مداوم رنگ پس ندهند و تغییر رنگ ندهدعلاوه بر این تنوع رنگ و طرح این حوله به قدری بالاست که تمامی سلیقه ها با هر سبکی را پوشش می دهد.

سفارش خرید طرح های جدید حوله استخری از کارخانه
سفارش خرید طرح های جدید حوله استخری از کارخانه

نحوه صحیح و نگهداری از حوله استخری

موارد زیادی وجود دارد که در صورت رعایت ان ها حوله ها از عمر طولانی برخوردار می شود .

ابتدا به این نکته باید توجه کرد که حوله های مرطوب محل مناسبی برای رشد باکتری و قارج می باشد پس از اویزان کردن ان در محل های مرطوب خود داری کنید بهترین روش برای خشک کردن حوله قرار دادن ان در معرض هوای ازاد و زیر نور خورشید است زیرا سبب می شود تمام الودگی ها و لکه های حوله از بین برود

در شست شوی حوله سعی کنید که دمای اب زیاد داغ نباشد زیرا اب داغ موجب می شود که الیاف حوله اسیب ببیند ظاهر و شکل حوله تغییر کند .

به کار بردن اصول صحیح شست وشو و نگه داری در حوله ها موجب می شود که از عمر بالایی برخوردار شوند و ماندگاری ان ها طولانی تر شوند علاوه بر این چون حوله ارتباط مستقیمی با پوست بدن دارند در صورت شست وشوی غیر اصولی حوله، امکان مبتلا به بیماری های پوستی زیاد می شود زیرا حوله ها منبع مناسبی برای رشد باکتری و قارچ ها می باشند.

بزرگ ترین تولید کنندگان حوله استخری چه کسانی هستند ؟

بزرگ ترین تولید کنند گان حوله که برای همگان شناخته شده است و دادرای چندین سال سابقه در عرصه حوله هستند می توان به حوله برق لامع، حوله پارادایس،حوله نر، حوله گلبافت، حوله ماندگار، حوله اذرریس،حوله پود ایران، ایران حوله،حوله ماهور و….. اشاره کرد.

یکی از دلایلی که سبب شده این تولید کنندگان جزو یکی از بزرگترین و خوشنام ترین تولید کننده ها بشمار بروند کیفیت بالای حوله های ان ها است.

شما می توانید سفارش خرید حوله آشپزخانه با مناسبترین قیمت را در حوله هما به ثبت برسانید.

تولید حوله استخری با استفاده ازدستگاه های پیشرفته

امروزه اکثر تولیدی ها در تولید و عرضه حوله های استخری از دستگاه های پیشرفته و بروزی استفاده می کنند تا حوله ها از کیفیت بالایی برخوردار شود

حوله های تولید شده با استفاده از این دستگاه ها و فناور های جدید از دوام و ماندگاری بالایی برخوردار هستند و و دارای تاییدیه و مجوز بهداشت از وزرات بهداشت می باشد و کلیه حوله های تولیدی از استاندار های ویژه ای برخوردار هستند

تولیدکنندگان و کاخانه های تولیدکننده حوله استخری با تولید حوله های با کیفیت و عرضه محصولاتی مرغوب توانسته به صورت گستر ده ای نیاز بازار های خرید و فروش حوله های استخری را تامین کند از انجایی که در بازار های خرید و فروش

محصولات خارجی و چینی بسیاری یافت می شود  تولید حوله های استخری و کالاهای داخلی می تواند کمک بسیاری به تولید کنندگان داخلی کند.

خرید طرح های جدید حوله استخری

تنوع طرح و رنگ در بین حوله های استخری بسیار زیاد است به گونه ایست که نیاز خریداران با هر سلیقه ای برطرف می شود تولید کنندگان در تولید حوله ها از رنگ های ثابتی استفاده می کنند تا در حوله در صورت استفاده مکرر و شست وشو تغییر رنگ ندهند و ظاهر اولیه شان تغییر نکند حوله های استخری علاوه بر تنوع در طرح و رنگ در ابعاد و سایز های مختلفی تولید می شوند .

تولیدی حوله های تبلیغاتی کجاست؟ پاسخ این سوال نزد ماست!

ویژگی حوله های استخری

از ویزگی های بارزی که هر حوله های باید داشته باشد به قدرت جذب و ابگیر بالا لطافت و نرمی ، ابعاود وسایز مناسب و… می توان اشاره کرد چون حوله ها در بازه زمانی کوتاهی مورد استفاده قرار می گیرند باید جنس ان باید به گونه ای باشد که تغییر رنگ ندهند و کیفیت اولیه خود را هم چنان حفظ کنند و جنس انها به گونه ای باشد که نرمی و لطافت خود را پس از مدتی از دست ندهند .

محمد رضا الهیاری

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: آقای محمد رضا الهیاری

راه های ارتباطی:

  شماره تماس: 09129172586

  پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

  ایمیل: Holehoma@gmail.com

instagram iconاینستاگرام: holehoma@telegram iconتلگرام: holehoma@

مجموعه حوله ی هما شما را به خرید بهترین محصولات هما دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 13 − 1 =
0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

Call Now Buttonتماس بگیرید