مجموعه حوله هما شما را به خرید بهترین محصولات حوله دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 8 + 4 =

عرضه حوله تنپوش دو رو نخ

آنچه در این مقاله میخوانید.....

معرفی بهترین حوله تنپوش دو رو نخ زنانهسفارش حوله تنپوش دو رو نخ

برای تمام فصول مخصوصا فصل تابستان بهترین نوع حوله که آبگیری بسیار خوبی دارد و سبک و راحت است حوله تنپوش دو رو نخ می باشد. این حوله ها علاوه بر اینکه سبک و زیبا هستند دو روی آن ها از جنس نخ است و برای پوست های حساس بسیار مناسب هستند و ایجاد حساسیت نمی کنند. تن پوش های دو رو نخ با کیفیت بسیار عالی و بدون پرز دهی در سایزهای مختلف و رنگبندی متنوع زنانه و مردانه در مجموعه تولیدی هما تولید می شوند، می توانید از این سایت به راحتی کارهای مجموعه هما را دنبال و حوله ی مناسب را انتخاب نمایید.

عرضه حوله تنپوش دو رو نخ

معرفی بهترین حوله تنپوش دو رو نخ زنانه

معرفی بهترین حوله تنپوش دو رو نخ زنانه فروش حوله تنپوش در مدل های مختلف و با بهترین قیمت ها در مجموعه هما انجام می شود، کیفیت کارهای این مجموعه مثال زدنی ست و تمام نکات مثبت که باید یک حوله درجه یک دارا باشد در کارهای مجموعه هما قابل مشاهده است. حوله های تن پوش دو رو نخ زنانه و مردانه و بچه گانه همگی از بهترین نوع نخ بافته شده اند که پرز نمی دهند و مثل برخی حوله ها بعد از استحمام تمام بدن را پر از پرزهای رنگی نمی کنند، رنگ حوله های دورو نخ ثابت بوده و بعد از شستشو بی رنگ نمی شوند.

حوله های تولیدی در مجموعه هما بعد از استفاده و شستشو های مکرر ظاهر خود را حفظ کرده و گشاد نمی شوند، آبگیری آن ها بالاست و در عرض چند دقیقه آب بدن و موهای شما را کاملا می گیرد. با هر نوع پوستی سازگار بوده و ایجاد حساسیت و خارش نمی کند.دوخت تمیز و چرخکاری مرتب از ویژگی های بارز حوله های مجموعه تولیدی هما است ،که به لطف خیاطان ماهر که با این مجموعه همکاری می کنند توانسته ایم کارهایی درجه یک و بی نقص به مشتری ارائه دهیم.رنگ بندی متنوع کارها برای هر سلیقه ای طرح و رنگی زیبا و دلنشین دارد، ما را همراهی کنید تا بهترین حوله ها را در اسرع وقت به دستتان برسانیم.

سفارش حوله تنپوش دو رو نخ

سفارش حوله تنپوش دو رو نخ حوله هایی که در مجموعه هما تولید می شود از لحاظ جنس ورنگ و مدل بسیار متنوع هستند، انواع حوله های تن پوش،حوله های استخری و دستی و… در این مجموعه با بالاترین کیفیت تولید می شوند که حوله تنپوش دورو نخ یکی از بهترین کارهای مجموعه هما شمرده می شود.

برای خرید حوله دو رو نخ درجه یک و بقیه کارها می توانید از طریق این سایت اقدام به خرید آسان نمایید و در زمانی کوتاه محصول موردنظر را دریافت نمایید. اگر برای مغازه یا فروشگاهتان خرید عمده دارید این فرصت طلایی را از دست ندهید و با خرید عمده از مجموعه هما تخفیفات ویژه بگیرید. کیفیت بالا و کسب رضایت مشتری مهمترین نکته در تولیدات این مجموعه است.

محمد رضا الهیاری

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: آقای محمد رضا الهیاری

راه های ارتباطی:

  شماره تماس: 09129172586

  پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

  ایمیل: Holehoma@gmail.com

instagram iconاینستاگرام: holehoma@telegram iconتلگرام: holehoma@

مجموعه حوله ی هما شما را به خرید بهترین محصولات هما دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 11 + 4 =
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس بگیرید