مجموعه حوله هما شما را به خرید بهترین محصولات حوله دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 11 + 7 =

فروش اینترنتی انواع حوله مردانه با قیمت عالی

آنچه در این مقاله میخوانید.....

فروش انواع حوله پالتویی مردانه جدید با بهترین قیمتخرید اینترنتی حوله تن پوش مردانه در سایز های مختلفقیمت روز حوله لباسی مردانه در بازارجدیدترین انواع مدلهای حوله مردانه تولید داخلصادرات حوله استخری مردانه به بازار های خارجیشرکت تولیدی انواع حوله مردانه و زنانه در اصفهان

حوله یک وسیله بهداشتی شخصی بوده که نیاز هر شخص می باشد. ما معمولا جهت خرید انواع حوله ها، مبلغ زیادی بابت آن نمی پردازیم و در گذشته این محصولات زیاد مورد توجه مردم قرار نمی گرفته، اما امروزه تبدیل به یک نیاز شده و در سبد محصولات بهداشتی هر شخصی وجود دارد. فروشگاه های زیادی در سطح اینترنت هستند که اقدام به فروش انواع حوله مردانه در طرح و رنگ های مختلف نموده اند که حوله پالتویی مردانه یکی از محبوب ترین آن هاست و در فروشگاه های مجازی و لوازم بهداشتی موجود می باشد.

فروش اینترنتی انواع حوله مردانه با قیمت عالی

فروش انواع حوله پالتویی مردانه جدید با بهترین قیمت

فروش انواع حوله پالتویی مردانه جدید با بهترین قیمتبسیاری از این محصولات با نام تن پوش، بسیار شیک و دوست داشتنی اند و ست این حوله ها نیز وجود دارد. حوله لباسی مردانه و زنانه تفاوت چندانی با هم ندارند ولی اغلب این محصولات برای مردها با رنگ تیره تر عرضه شده اند و خانم ها چون علاقه بیشتری به رنگ های روشن تر دارند، این مدل حوله ها را بیشتر می پسندند که بر روی برخی از آن ها گلدوزی نیز وجود دارد. این محصولات در سِت عروس و داماد نیز در بازار وجود دارد. برخی از حوله های پالتویی مردانه، طرح دار هستند و یک رو دوخت از جنس مخمل بر روی آن وجود دارد که علاوه بر زیبایی، دوام و استحکام این محصولات را نیز بیشتر کرده اند.

خرید اینترنتی حوله تن پوش مردانه در سایز های مختلف

خرید اینترنتی حوله تن پوش مردانه در سایز های مختلف

عرضه مستقیم حوله توسط شرکت های تولیدی زیادی انجام می گیرد. یکی از این شرکت های بزرگ، تولیدی حوله اصفهان می باشد. این شرکت محصولات با کیفیتی همچون: حوله استخری نانو، حوله دستی، حوله فانتزی و انواع حوله صادراتی با قیمت مناسب و در سایزهای مختلف تولید و به بازار عرضه نموده است. این محصولات دارای وزن و جنس متفاوتی هستند که ما به بررسی برخی از آن ها می پردازیم.

حوله ها معمولا از چه جنس هایی تولید و عرضه می شوند؟

  • پشم
  • پنبه
  • ابریشم
  • میکروفیبر
  • بامبو و نایلون

جنس های عنوان شده تنها بخشی از انواع مختلف آنها می باشد که ما به همین مقدار بسنده کردیم و آنها را بررسی خواهیم کرد‌. پشم: حوله های پشمی قابلیت جذب آب بسیار زیادی دارند و در دو دسته پشم های مصنوعی که گرمای زیادی به بدن می دهند و همچنین بسیار مقاوم هستند. نوع دوم پشم ها، پشم های ارگانیک هستند که از پشم طبیعی گوسفند ساخته شده اند و مانند پشم های مصنوعی مقاومت خوبی دارند اما قدرت جذب آب در آن ها زیاد نیست. پنبه: لطافت و نرمی پنبه ها بهترین خاصیت آن هاست و هر چه میزان پنبه استفاده شده در حوله ها بیشتر باشد، نرمی آن ها نیز بیشتر است.برخی از محصولاتی که از پنبه ساخته می شوند ارگانیک هستند و از هیچگونه مواد شیمیایی برای ساخت آن ها استفاده نشده است که برای پوست های حساس بسیار مناسب هستند. ابریشم: حوله هایی با جنس ابریشم، قیمت بالایی دارند و بیشتر برای حوله های لوکس مورد استفاده قرار می گیرند. محصولات تولید شده با ابریشم سبک وزن هستند و بیشتر برای فصل تابستان استفاده می شوند. میکروفیبر: الیاف ساخته شده از میکروفیبر، همانند ابریشم سبک وزن هستند اما به نسبت ابریشم قدرت جذب بیشتری برای آب داشته و الیاف آن ها بصورت مصنوعی ساخته شده است. بامبو و نایلون: حوله های ساخته شده از جنس بامبو برای پوست های دارای حساسیت مناسب هستند این محصولات با خاصیت ضد باکتری و ضد حساسیت هستند که قیمت بالایی نیز دارند. و در نهایت حوله های نایلونی، ارزان قیمت ترین حوله ها بوده که با قیمت پایینی می توانید آن ها را تهیه و استفاده کنید.

قیمت روز حوله لباسی مردانه در بازار

قیمت روز حوله لباسی مردانه در بازارقیمت حوله مردانه کاملا وابسته به جنس الیاف ساخته شده آن ها می باشد و در فروشگاه های سطح شهر با قیمت های گوناگونی به فروش می رسد. برخی از فروشگاه هایی در بازار وجود دارد با نام ارزانسرای حوله، که با شعار (فروش حوله ارزان) اقدام به فروش این محصولات نموده اند و در بین محصولات خود فقط حوله می فروشند و شما می توانید با قیمت مناسب تری حوله های مورد نیاز خود را تهیه نمایید. یک خریدار حوله مردانه یا زنانه بیشتر به دنبال کالاهایی با قیمت پایین می باشد. اما توجه داشته باشید که برخی از محصولاتی که قیمت پایینی دارند، کیفیت پایینی نیز دارند و الیاف آن ها از محصولاتی ساخته شده است که قدرت جذب آب را ندارد. شما علاوه بر این که دنبال حوله با قیمت پایین می باشید، کیفیت و مرغوبیت کالا را نیز در نظر داشته باشید تا بتوانید به مدت سال های متوالی از آن استفاده کنید.

جدیدترین انواع مدلهای حوله مردانه تولید داخل

جدیدترین انواع مدلهای حوله مردانه تولید داخلطرح های جدیدی از حوله ها که در بازار داخلی وجود دارد، کشور را بی نیاز برای واردات این نوع محصولات کرده است. شرکت های تولیدی زیادی در سطح شهر های مختلف ایران، حوله ها را به صورت متری یا آماده عرضه می کنند و شما برای خرید عمده هزینه کمتری برای محصولات بهداشتی خواهید پرداخت. البته ذکر این نکته را مهم می دانیم که در صورت خرید عمده، این محصولات را از شرکت هایی تهیه نمایید که پروانه بهره برداری از وزارت بهداشت داشته باشند. شما اگر قصد خرید عمده انواع حوله را دارید، می توانید با ما در تماس باشید تا در امر مشاوره و خرید بطور کامل شما را راهنمایی کنیم.

صادرات حوله استخری مردانه به بازار های خارجی

صادرات حوله استخری مردانه به بازار های خارجیحوله هایی که با دستگاه های تمام اتوماتیک و توسط تولیدی هایی که توانایی تولید بالایی دارند ساخته می شوند، همه ساله به بازار های خارجی صادر می شود. یکی از این محصولات حوله استخری مردانه می باشد که در سایزهای مختلفی با طرح و رنگ های خاص و منحصر به فرد صادر می شود. فروشگاه های بزرگ خارجی، در برخی مواقع محصولی با جنس خاص سفارش می دهند که توسط تولیدی ها ساخته و برای آن ها ارسال می شود.

شرکت تولیدی انواع حوله مردانه و زنانه در اصفهان

شرکت تولیدی انواع حوله مردانه و زنانه در اصفهاناستان اصفهان دومین شهر بزرگ در زمینه تولید انواع حوله مردانه و زنانه در سطح کشور می باشد. شرکت های تولیدی زیادی در استان های اصفهان وجود دارد که محصولات بهداشتی تولید و عرضه می کنند. برخی از تولید کنندگان حوله، کارگاه های کوچک تری هستند که حوله های تولیدی شرکت های دیگر را بصورت متری خریداری کرده و توسط خانم هایی که هنر خیاطی را فرا گرفته اند، انجام می شود که مطابق با سفارش مشتری می توان سایز، رنگ، طرح و … را تغییر داد.

محمد رضا الهیاری

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: آقای محمد رضا الهیاری

راه های ارتباطی:

  شماره تماس: 09129172586

  پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

  ایمیل: Holehoma@gmail.com

instagram iconاینستاگرام: holehoma@telegram iconتلگرام: holehoma@

مجموعه حوله ی هما شما را به خرید بهترین محصولات هما دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 8 + 7 =
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس بگیرید