مجموعه حوله هما شما را به خرید بهترین محصولات حوله دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 9 + 1 =

فروش حوله دستی هتلی با ضمانت کیفیت

آنچه در این مقاله میخوانید.....

حوله دستی هتلی چگونه حوله ای است؟ راهنمای خرید حوله دستی هتلی راه کار های فروش حوله دستی هتلی با ضمانت کیفیت
فروش عمده حوله هتلی در مشهد با ضمانت

فروش حوله دستی هتلی با ضمانت کیفیت محصول، یکی دیگر از خدمات تولیدی حوله هما است. این تولیدی در سال های اخیر اقدام به فروش عمده محصولات خود کرده است. به همین جهت است که تمامی حوله های تولیدی در این شرکت را می تواند در تعداد فراوان، خریداری کنید.

با مرور در سایت ما و یا بررسی مواد اولیه تولید حوله، انواع نقش و نگار های حاشیه ای و سایر عوامل، ممکن است تصمیم شما تحت تأثیر خلاقیت تولیدی هما قرار گیرد. حتی در صورتی که خواهان کسب اطلاعات بیشتر نیز باشید، می توانید با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید.

اگر در مورد هر یک از این عوامل اطلاعاتی ندارید، به جای مناسب آمده اید. حتی اگر می دانید که به جای حوله حمام معمولی به ملحفه حمام نیاز دارید یا حوله دستی، این مقاله راهنمای فروش حوله دستی هتلی با ضمانت کیفیت دستیابی به ویژگی های مهم خرید مانند مواد اولیه، وزن و قیمت نهایی را امکان پذیر می کند. با این روش می توانید بهترین انتخاب را با توجه به شغل خود داشته باشید.

ایده لوژی که تولید هما برای خرید حوله دستی به شما پیشنهاد خواهد داد، یک مسیر به روی توسعه و افزایش درآمد در کنار صرف هزینه کمتر و خرید با ضمانت است. این راه کار که با توجه به استاندارد های جهانی هتل داری به شما ارائه می دهد، مدرنیته بودن را در کنار درآمد زایی قرار می دهد.

فروش حوله دستی هتلی با ضمانت کیفیت : 09129172586

حوله دستی هتلی چگونه حوله ای است؟

هتل خود را با حوله تهیه شده برای کار مجهز کنید. حوله ای که بیشترین کاربرد را در بین حوله های هتلی دارد و می تواند در اکثر قسمت های هتل مورد استفاده قرار گیرد.

حوله های دستی هتلی، همان حوله های دستی هستند با این تفاوت که بیشتر از رنگ سفید همراه با لوگوی هتل استفاده شده است. همچنین تمامی هتل های موجود دارای یک طرح و مدل هستند. این یک دست بودن حوله ها، جلوه بسیار شیک و مرتبی به هتل خواهد داد.

اندازه استاندارد حوله دستی 1518  در 2732 است. حوله های دستی راهی راحت را برای مهمانان فراهم می کند تا پس از شست شو دست و صورت، آن ها را به خوبی خشک کنند.

این نوع از حوله های دستی دارای الیاف فوق العاده برای محافظت در برابر از بین رفتن رنگ که هنگام تماس مکرر حوله ها با مواد سفید کننده و سایر مواد شیمیایی سالن ایجاد می شود، طراحی شده است. همین امر موجب شده است که حوله های شما برای مدت طولانی تازه به نظر برسد.

این در حالی است که دیگر نیازی به خرید مجدد و صرف هزینه دوباره برای خرید نخواهید داشت و مجبور نیستید پس از تغییر رنگ حوله ها مرتبا آن ها را تعویض کنید. در نتیجه در هزینه های خود صرفه جویی و بیشتر پس انداز کنید!

فروش حوله دستی هتلی با ضمانت کیفیت : 09129172586
فروش حوله دستی هتلی با ضمانت کیفیت : 09129172586

راهنمای خرید حوله دستی هتلی

خواه میهمانان شما فقط شب را سپری می کنند و یا از تعطیلات یک هفته ای لذت می برند، با تجمل حوله های با کیفیت هتل خود می توانید یک احساس راحتی در خانه برای ان ها به وجود آورید.

با این وجود تأمین امکانات مناسب برای سرویس بهداشتی یا حمام هتل به آسانی آنطور که به نظر می رسد نیست. این کار مستلزم هزینه های بالای است که می تواند بسیار از صاحبان هتل ها را منصرف از انجام آن کند. اما نمی توان با تمام این وجود از تاثیر وجود امکاناتی مانند حوله ها در این مکان ها، چشم پوشی کرد.

به همین خاطر یک دو راهی به وجود خواهد آمد. دو راهی که باید تعیین گردد آیا حوله ها برای هتل خریداری شود یا نه؟

ما به شما کمک می کنیم که بتوانید به بهترین نحو ممکن پاسخ خود را بیابید و نتیجه مطلوب از آن ببرید. در حقیقت این شغل ماست! راهنمایی شما برای هرچه بهتر کردن کسب و کارتان که بخشی از کسب و کار ما است، یک شبکه مکملی را به وجود می آورد.

تولیدی حوله هما کمک می کنند تا تمامی هتل های موجود در کشور بتوانند بهترین خدمات را به مهمانان خود ارائه دهند و در کنار این خدمات رسانی، از جهت هزینه های سرسام آور، در امان باشند. یعنی می توان گفت هم رضایت مشتری را جلب خواهید کرد، هم هزینه بسیار کمتری برای خرید حوله ها خواهید داشت. این یکی از برترین روش های هوشمند برای خرید هرچه بهتر است.

فروش حوله دستی هتلی با ضمانت کیفیت : 09129172586
فروش حوله دستی هتلی با ضمانت کیفیت : 09129172586

راه کار های فروش حوله دستی هتلی با ضمانت کیفیت

روند بازار کار، یک روند خرید و فروش است. یک شرکت خرید می کند و دیگری می فروشد. یک چرخه فوق العاده که در آن می توانید با شناخت راه کار های بازار کار، پیشرفت چشمگیری داشته باشید. پس ما به شما پیشنهاد می دهیم که هرچه سریع تر راه کار های پیش بردی خود را با کمترین هزینه و بالاترین درآمد، در پیش بگیرید.

چنانچه در زمینه هتل داری نیاز به حوله های قیمت مناسب دارید، پس کار فروش حوله دستی هتلی با ضمانت کیفیت را به ما بسپارید. حوله های این تولیدی نرم تر و جذب کننده تر از حوله های ساخته شده در بازار است. کیفیت واقعی حوله ای که شما خواهید داشت، سبب افزایش طول عمر آن و صرفه جویی بیشتر برای شما خواهد بود.

فروش حوله دستی هتلی با ضمانت کیفیت و به صورت عمده از تولیدی هما، سبب می گردد تا بتوانید بهای تمام شده کمتری پرداخت کنید و باز هم در هزینه های خود صرفه جوی کنید. داشتن بهترین خدمات سبب می گردد تا حرفه ای تر نشان داده شوید و چهره ای به یاد ماندنی تر از خود برای مشتریان به جای بگذارید.

در انتها ناگفته نمانند که با وجود فروش عمده، کیفیت حوله های خریداری شده از تولیدی هما، تضمین خواهد شد و در صورت وجود نقص و یا ایرادی در هر کدام از حوله ها و تایید کارشناس فروش، تعویض صورت خواهد گرفت. پس می توانید با خیال راحت هر تعداد حوله دستی هتلی که لازم دارید را سفارش و در کمترین زمان ممکن از ما تحویل بگیرید.

فراموش نکنی که شما می توانید بغیر از خرید این نوع از حوله، از شرایط استثنای خرید سایر مدل ها و نوع های حوله های دیگر ما نیز آگاهی بیابید. پس منتظر تماس شما بزرگواران هستیم.

فروش حوله دستی هتلی با ضمانت کیفیت : 09129172586
فروش حوله دستی هتلی با ضمانت کیفیت : 09129172586
محمد رضا الهیاری

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: آقای محمد رضا الهیاری

راه های ارتباطی:

  شماره تماس: 09129172586

  پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

  ایمیل: Holehoma@gmail.com

instagram iconاینستاگرام: holehoma@telegram iconتلگرام: holehoma@

مجموعه حوله ی هما شما را به خرید بهترین محصولات هما دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 9 − 7 =
0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

Call Now Buttonتماس بگیرید