مجموعه حوله هما شما را به خرید بهترین محصولات حوله دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 7 − 1 =

فروش عمده حوله دستی هتلی در مشهد

آنچه در این مقاله میخوانید.....

ویژگی های حوله دستی هتلی شرایط نگهداری و استفاده از حوله های دستی شرایط فروش عمده حوله دستی هتلی در مشهد
فروش عمده حوله دستی هتلی در مشهد : 09129172586

هوشمندانه خرید و فروش کنید تا سریعا پله های موفقیت را طی کنید. اما واقعاً چگونه؟

در کسب و کار مربوط به فروش حوله، یکی از راحت ترین و بهترین راه کار ها برای انجام خرید های استثنایی، پیدا کردن راه کار فروش عمده حوله دستی هتلی در مشهد است. اگر ساکن شهر مشهد هستید و در زمینه خرید و فروش حوله فعالیت دارید، می توانید با یک ارتباط ساده با تولیدی حوله هما، پله های موفقیت را سریع تر طی کنید.

این تولیدی قادر است با قیمت های ویژه ای که شما انتظار ان را هم ندارید، بهترین پیشنهاد برای فروش عمده حوله دستی هتلی در مشهد را به شما ارائه دهند. این تولیدی در راستا کمک به افزایش اشتغال جوانان و کم تر شدن هزینه های اولیه برای راه اندازی واحد های فروش، اقدام به پایین آوردن قیمت تولیدات خود کرده است.

در نهایت شما می توانید همان تعداد از حوله را که قبلا خریداری می کرده اید را خرید کنید اما با قیمتی کم تر که زمینه ساز بالا بردن قدرت خرید شما خواهد بود. در ادامه با ویژگی های در مورد حوله های دستی و همچنین شرایط فروش عمده حوله دستی هتلی در مشهد بیشتر آشنا خواهید شد.

پس اگر می خواهید برای باشگاه خود، فروشگاه، رستوران و یا هر مکان دیگری که آن را اداره می کنید، حوله دستی تهیه کنید، پیشنهاد ما به شما یک تماس تلفنی ساده با واحد فروش تولیدی هما است. ما منتظر شما هستیم.

فروش عمده حوله دستی هتلی در مشهد : 09129172586
فروش عمده حوله دستی هتلی در مشهد : 09129172586

ویژگی های حوله دستی هتلی

یکی از حوله های که در هتل ها همیشه مورد استفاده مهمانان قرار می گیرد، حوله های دستی هتلی است. حتی مهمان های که برای چند ساعت در هتل اقامت داشته باشند حتما از این نوع از حوله ها استفاده می کنند. به همین خاطر جنس این نوع از حوله ها باید از بهترین و مرغوب ترین باشد تا بتواند کیفیت خدماتی هتل شما را به خوبی نشان دهد.

به طور کلی، تمامی انواع حوله های دستی نسبت به سایر حوله ها، کاربرد و استفاده بیشتری دارند. به همین سبب، خرید و فروش این نوع از حوله و درخواست برای آن نسبت به سایر نوع های دیگر بالا تر است. همچنین، به دلیل استفاده چندین بار در روز، حوله های دستی باید بیشتر شسته شوند.

سایز و اندازه این نوع حوله ها به مراتب کوچک تر و کم تر از سایر حوله ها در نظر گرفته می شود. این نوع از حوله را می توانید با خود به هر جایی ببرید و از ان استفاده کنید. نرمی و ضخامت حوله های دستی یکی از نکاتی است که کیفیت ان را نشان می دهد.

هرچه قدر کیفیت حوله ها بالا تر باشد، جذب آن نیز بالا تر است. این نوع از حوله های دستی با کیفیت قیمت بالا تری دارند. پس بهتر است اگر حوله های دستی را برای مصرف های عادی و روزانه می خواهید از نوع معمولی آن استفاده کنید.

چون در هر صورت این حوله ها چه معمولی باشند چه لوکس، کثیف خواهند شد و باید شست و شو شوند. در اثر شست و شو زیاد نیز به مرور زمان کیفیت آن ها از بین می رود. اما برای هتل ها باید از نوع با کیفیت استفاده گردد و مهمانان رضایت کافی را داشته باشند. رعایت این نکته می تواند یکی از امتیازات مثبت برای هتل شما باشد. پس ریز بینانه تر عمل کنید.

فروش عمده حوله دستی هتلی در مشهد : 09129172586
فروش عمده حوله دستی هتلی در مشهد : 09129172586

شرایط نگهداری و استفاده از حوله های دستی

در طول روز بار ها از حوله های دستی استفاده می شود. به همین خاطر است که این نوع از حوله ها خیلی سریع کثیف می شوند و نیاز به شست و شو دارند. به همین جهت باید یک سری از نکات را رعایت کنیم تا بتوانیم بهترین نوع شست و شو را در کنار حفض کیفیت و طول عمر حوله های دستی را داشته باشیم.

رعایت یک سری نکات جزئی و خلاصه می تواند شما را در این راستا کمک کند و پاکیزگی هرچه بهتر و بیشتر را به منازل شما عزیزان بیاورد. به طور مثال به نکات زیر توجه کنید.

جوش شیرین یکی از موادی است که می توانید از آن برای از بین بردن تجمع یا آلودگی اضافی استفاده کنید. شست و شوی حوله ها با کمک محلولی از این ماده می تواند نرم ماندن حوله ها را ضمانت کند.

جوش شیرین همچنین شما را از شر بوی بد حوله ها خلاص می کند. پس از شست و شو ممکن از حوله ها به علت کثیفی درون درام و یا نه جنس الیاف آن و یا حتی بد خشک کردن، بو نامطبوعی داشته باشند. به همین دلیل در حین شست و شو می تواند از کمی جوش شیرین استفاده کنید و این مشکل را رفع کنید.

حوله های سفید را با مایع سفید کننده، شوینده های مناسب و آب گرم بشویید. در صورت نیاز به ضد عفونی کردن حوله های رنگی با مایع سفید کننده نیز بهتر است درصد این مایع را کم در نظر بگیرید تا تنها حوله ها را ضد عفونی کند و رنگ آن ها را  از بین نبرد.

فروش عمده حوله دستی هتلی در مشهد : 09129172586
فروش عمده حوله دستی هتلی در مشهد : 09129172586

شرایط فروش عمده حوله دستی هتلی در مشهد

اکنون که می دانید حوله های دستی چه کاربرد و ویژگی های دارند، پس منتظر نمانید. شروع کنید و با ما تماس بگیرید. مشاوران فروش ما به صورت 24 ساعته و آنلاین در اختیار شما عزیزان هستند تا بتوانند شما را در امر خرید خود راهنمایی و کمک کند.

تمامی پرسنل ما به صورت رایگان اطلاعاتی که می خواهید را در زمانی اندک در اختیار شما عزیزان قرار خواهند داد و می تواند شرایط فروش عمده حوله دستی هتلی در مشهد را با توجه به آنچه شما در نظر داری، برآورد کنند.

قیمت نهایی که در خدمت شما عزیزان عرض خواهد شد، با توجه به سایز، ضخامت، جنس الیاف، رنگ و سایر ویژگی های است که شما عزیزان از ما می خواهید. اما در  نظر داشته باشید که تولیدی هما این قیمت را برای مشتریان پایین تر از آنی که انتظار دارند در نظر خواهد گرفت.

دلیل این امر نیز جلب رضایت هرچه بیشتر و بهتر شما عزیزان از تولیدی هما و همچنین مسئولیت پذیری این تولیدی در قبال اجناس است که به دست مشتریان عزیز می رساند. فراموش نکنید که راه کار تولیدی هما، تنها کسب سود نیست بلکه جذب مشتری های ثابت و همیشگی در اولویت کار ما قرار دارد.

فروش عمده حوله دستی هتلی در مشهد : 09129172586
فروش عمده حوله دستی هتلی در مشهد : 09129172586
محمد رضا الهیاری

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: آقای محمد رضا الهیاری

راه های ارتباطی:

  شماره تماس: 09129172586

  پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

  ایمیل: Holehoma@gmail.com

instagram iconاینستاگرام: holehoma@telegram iconتلگرام: holehoma@

مجموعه حوله ی هما شما را به خرید بهترین محصولات هما دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 8 − 7 =
0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

Call Now Buttonتماس بگیرید