مجموعه حوله هما شما را به خرید بهترین محصولات حوله دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 12 − 6 =

قیمت رقابتی خرید حوله استخری با ابگیری بالا

آنچه در این مقاله میخوانید.....

حوله های استخری از چه جنسی تولید می شوند؟استفاده از فناوری های پیشرفته در تولید حوله استخریدر هنگام خرید حوله های استخری باید به چه نکاتی توجه کرد؟حوله های  استخری در چه ابعادی تولید می شوند؟اصول مراقبت و نگه داری از حوله هاقیمت رقابتی خرید حوله استخری با ابگیری بالا
قیمت رقابتی خرید حوله استخری با ابگیری بالا

قیمت رقابتی خرید حوله استخری با ابگیری بالا با بهترین کیفیت را از نمایندگی های معتبر تهیه کنید .

آمده ایم به شما بگوییم ارزان ترین قیمت خرید حوله بیمارستان همین جاست!!!

قیمت رقابتی خرید حوله استخری با ابگیری بالا
قیمت رقابتی خرید حوله استخری با ابگیری بالا

برای تولید حوله های استخری با ابگیری بالا از الیاف های متعددی در تولید حوله استفاده می شود  که اکثرا از قدرت جذب و ابگیری بالایی برخوردار هستند.

 اکثر حوله ها  از الیاف هایی از جمله پنبه،پشم طبیعی،پشم مصنوعی،بامبو،میکروفیبر،ابریشم وساتن تولید می شوند در ادامه چند مورد از ان ها را بررسی خواهیم کرد.

حوله های استخری از چه جنسی تولید می شوند؟

حوله های استخری با الیاف پنبه

حوله هایی که از الیاف تولید می شوند علاوه بر ابگیری بالا دارای وزنی سبک هستند  از جمله قابلیت های حوله های استخری با الیاف پنبه می توان به خشک شدن سریع ان اشاره کرد الیاف پنبه اجازه عبور جریان هوا را می هد و این ویزگی موجب می شود که رطوبتی باقی نماند و بدن سریعا خشک شود .

حوله استخری با الیاف بامبو

از ویژگی های حوله های با الیاف بامیو می توان به نرم و لطیف بودن ان ، خشک شدن سریع ان،وزن مناسب،قدرت ابگیری بالا،و……..اشاره کرد همچنین حوله هایی با الیاف بامبو دارای خاصیت ضد باکتری هستند و بسیار مناسب پوست های حساس است حوله های استخری به دلیل داشتن الیاف سلولزی بسیار مناسب و سازگار با محیط زیست است .

حوله استخری با الیاف میکروفایبر

حوله استخری با الیاف  میکرو فایبر اقدرت جذب بسیار بالایی برخوردار هستند و قابلیت جذب اب تا چند برابر وزن خود را دارند حوله های استخری میکروفایبر از نرمی و لطافت خاصی برخوردار هستند.

قیمت رقابتی خرید حوله استخری با ابگیری بالا
قیمت رقابتی خرید حوله استخری با ابگیری بالا

استفاده از فناوری های پیشرفته در تولید حوله استخری

بیشتر تولیدکنندگان در تولید حوله های استخری از فناورهای پیشرفته با دستگاه های بروز استفاده می کنند که این نشان از کنترل کیفیت دارد و درنهایت  حوله هایی با کیفیت بالا تولید و عرضه می شوند.

استفاده از فناوری های پیشرفته و دستگاه های مدرن موجب می شود که حوله های تولیدی از کیفیت و قدرت ابگیری بالایی برخوردار ش.ند و از ماندگاری بالایی برخوردار باشند

تولیدکنندگان و کاخانه های تولیدکننده حوله استخری با تولید حوله های با کیفیت و عرضه محصولاتی مرغوب توانسته به صورت گستر ده ای نیاز بازار های خرید و فروش حوله های استخری را تامین کند از انجایی که در بازار های خرید و فروش

محصولات خارجی و چینی بسیاری یافت می شود  تولید حوله های استخری و کالاهای داخلی می تواند کمک بسیاری به تولید کنندگان داخلی کند.

قیمت رقابتی خرید حوله استخری با ابگیری بالا
قیمت رقابتی خرید حوله استخری با ابگیری بالا

در هنگام خرید حوله های استخری باید به چه نکاتی توجه کرد؟

قدرت جذب حوله های استخری :

 قدرت جذب و ابگیری حوله یکی از موارد بسیار مهم در انتخاب حوله محسوب می شود قدرت جذب باید به گونه ای باشد که تمام رطوبت بدن را جذب کند.

لطافتو نرمی حوله :

جنس الیافی که در تولید ها به کار گرفته می شود در لطافت حوله متاثر است حوله باید به گونه ای باشد که در تماس با پوست باعث اسیب و ناراحتی پوست نشود و حس خوشایندی به خریداران و مشتری ها بدهد.

عمر و ماندگاری حوله :

 ماندگاری و دوام بالای یک حوله به نوع الیافی که در تولید ان استفاده می شود بستگی دارد حوله های که از الیاف با کیفیتی تولید می شود دوام و ماندگاری بایی خواهند داشت.

استفاده از رنگ ثابت در حوله ها :

حوله هایی که در تولید ان ها از رنگ های ثابتی استفاده شده باشد در صورت شستوشو های مککر و استفاده های مدوام تغییر رنگ نمی دهند.

حوله های  استخری در چه ابعادی تولید می شوند؟

حوله های استخری در ابعاد و سایز های مختلفی تولید و عرضه می شوند حوله ها در ابعادی تولید می شوند که تمام قد را بتواند پوشش دهد و بدن را کاملا ابگیری کند .

سایز و ندازه ی استاندارد حوله های استخری بر اساس قد و عرض شانه یک مرد در نظر می گیرند به این صورت که (طول یا ارتفاع حوله برابر قد یک فرد (مرد)

و پهنای ان بر اساس عرض شانه فرد )طراحی می شود.

از حوله های استخری علاوه بر خشک کردن  و ابگیری بدن به عنوان زیر انداز جهت درزا کشیدن ، انجام ماساژ،و حمام افتاب و …… مورد استفاده قرار می گیرد 

ابعاد حوله های استخری بسیار متفاوت است و تولیدکنندگان حوله اصولا در سایز ها مختلفی این حوله ها را تولید می کنند اما سایز اصولی و استانداد ان (130  در 70  ) و (140 در 70  )و (130 در 80)و ( 140 در 80) است .

اصول مراقبت و نگه داری از حوله ها

اگر نگهداری و شست و شوی حوله ها به صورت اصولی انجام گیرد موجب عمر طولانی و ماندگاری بالای حوله ها می شود.

اولین موردی که در باره ی حوله ها باید رعایت کرد این است که از شست و شوی حوله ها با اب داغ اجتناب کنید چون ممکن است به الیاف ان اسیب برسد.

پس از شست وشوس حوله ها ان را در مکان های مرطوب از جمله حمام اویزان نکنید زیرا این مکان ها محیط مناسبی برای رشد باکتری ها و قارج ها می یاشد بهترین روش اویزان کردن ان در معرض هوای ازاد و زیر نور خورشید است .

نگهداری اصولی از حوله ها موجب می شود که حوله از عمر بالایی برخوردار شود بدو اینکه ظاهر و کیفیت اولیه حوله از بین برود.

قیمت رقابتی خرید حوله استخری با ابگیری بالا

برای تهیه و خرید حوله های استخری هم می توان به صورت حضوری و هم به صورت انلاین اقدام به خرید کرد. خرید به صورت انلاین امروزه به یکی از روش های پر طرفدار تبدیل شده است و خریداران بدون پیمودن مسافت های زیاد و بودن صرف انرژی در خانه می توانند محصول خود را تنها با چند کلیک خرید کنند.

با سابقه ترین تولیدی حوله تبلیغاتی در ایران متنوع ترین حوله های تبلیغاتی را به مردم عرضه نموده است.

ارزان بخرید !!حوله استخری ارزان حوله هما را از دست ندهید.

محمد رضا الهیاری

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: آقای محمد رضا الهیاری

راه های ارتباطی:

  شماره تماس: 09129172586

  پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

  ایمیل: Holehoma@gmail.com

instagram iconاینستاگرام: holehoma@telegram iconتلگرام: holehoma@

مجموعه حوله ی هما شما را به خرید بهترین محصولات هما دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 7 − 2 =
0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

Call Now Buttonتماس بگیرید