مجموعه حوله هما شما را به خرید بهترین محصولات حوله دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 11 + 2 =

مراکز فروش عمده حوله پالتویی ارزان قیمت در تهران

آنچه در این مقاله میخوانید.....

عرضه عمده و مستقیم انواع حوله پالتویی مردانه بزرگقیمت انواع حوله های پالتویی در بازارانواع حوله های پالتویی بچه گانه با کیفیت بالاخرید حوله پالتویی ترک در رنگ های متنوعصادرات حوله تن پوش طرحدار به کشور عراقکارخانه تولید حوله پالتویی با کیفیت در یزد

حوله، در طرح ها و شکل های مختلفی تولید و طراحی می شود. هر حوله باید دارای برخی ویژگی ها باشد تا بتوان آن را به عنوان یک محصول با کیفیت شناخت. فروش عمده حوله پالتویی ارزان قیمت، که امروزه در مراکز مختلفی انجام می شود بسیار مورد توجه خریداران قرار دارد. 

مراکز فروش عمده حوله پالتویی ارزان قیمت در تهران

عرضه عمده و مستقیم انواع حوله پالتویی مردانه بزرگ

عرضه عمده و مستقیم انواع حوله پالتویی مردانه بزرگحوله به شکل های مختلفی طراحی می شود که در بین این انواع مختلف، حوله ی پالتویی از همه پر فروش تر و پر طرفدار تر است. فروش حوله پالتویی به صورت عمده و مستقیم با قیمت بهتر و مناسب تری انجام می شود. 

حوله ها دارای سایز بندی و اندازه های مختلفی هستند. حوله های سایز بزرگ مردانه، که برای تولید آن ها از پارچه ی بیشتری هم استفاده شده است قیمت بیشتری دارند. تولید کنندگان تلاش می کنند تا پارچه حوله ای را به قیمت مناسبی خریداری کنند تا بعد از طراحی و آماده سازی انواع حوله، آن ها را با قیمت های مناسبی در دسترس مشتریان قرار دهند.

حوله پالتویی ترک دارای کیفیت بسیار بالایی است؛ زیرا در هنگام تولید آن از بهترین پارچه ها استفاده شده است. پارچه ای برای حوله مناسب است که :در صورت استفاده مکرر، بین ۵ تا ١٠ سال دوام داشته باشد. 

قیمت انواع حوله های پالتویی در بازار

قیمت انواع حوله های پالتویی در بازارهمان طور که گفته شد قیمت حوله به موارد متعددی بستگی دارد. یکی از مهم ترین عواملی که روی قیمت نهایی انواع این محصول موثر است کیفیت آن است.

قیمت حوله پالتویی در مراحل اولیه تولید توسط تولید کنندگان، به طور نسبی تعین می شود. سپس فروشندگان با توجه به هزینه هایی که برای عرضه محصول به بازار صرف کرده اند قیمت نهایی محصول را تعین می کنند. هزینه هایی مانند هزینه بسته بندی کردن این نمونه ها و یا هزینه واردات و صادرات این محصول روی قیمت نهایی بسیار موثر است. 

خرید حوله پالتویی با قیمت مناسب از راه های زیادی امکان پذیر است. حوله ها دارای رنگ ها و طرح های بسیار متنوعی هستند. برخی حوله ها که دارای طراحی خاص تر و زیبا تری اند با قیمت بالا تری نیز در بازار عرضه می شوند. 

به طور حتم هر چه کیفیت محصول بالا تر باشد قیمت نیز بالا تر است. تولید کنندگان در هنگام تولید انواع حوله می توانند از نخ های زیادی استفاده کنند. در بین انواع نخ ها، استفاده از نخ های ریسیده شده و پنبه ای از همه بهتر است. 

انواع حوله های پالتویی بچه گانه با کیفیت بالا

انواع حوله های پالتویی بچه گانه با کیفیت بالاحوله پالتویی کودک باید به گونه ای طراحی شود که بسیار نرم و لطیف باشد. اگر در هنگام تولید از نخ های پنبه ای استفاده شود، نرمی و لطافت حوله نیز بسیار بیشتر است. 

تولید کنندگان برای تولید پالتوی کودک معمولا از نخ های شانه شده استفاده می کنند. شانه کردن نخ عملی است که اگر در هنگام تولید انجام شود باعث گرفته شدن ناخالصی ها و پرز های پنبه شده و نخ بسیار بهتر و مرغوب تری را در اختیار تولید کنندگان قرار می دهد. 

روی هر حوله برخی مشخصات و ویژگی های آن درج می شود. یکی از آن ها نشان دهنده وزن حوله است. مشتریان وزن حوله را بر اساس سلقیه خود انتخاب می کنند‌ یعنی برخی از حوله ی سنگین و برخی از حوله سبک استفاده می کنند. امروزه استفاده از حوله های سبکی که قدرت ابگیری بالایی هم دارند بسیار مورد توجه قرار دارد. 

حوله هایی که وزن زیر ۴٠٠ گرم دارند سبک و حوله هایی که وزنی بیشتر از این مقادیر را دارند سنگین محسوب می شوند. 

خرید حوله پالتویی ترک در رنگ های متنوع

خرید حوله پالتویی ترک در رنگ های متنوعرنگ حوله هایی که در بازار به چشم می خورد با هم متفاوت است. تولید کنندگان برای رنگ دادن به پارچه های حوله ای از موادی استفاده می کنند که به الیاف و بافت پارچه آسیبی وارد نکرده و از لطافت و نرمی آن کاسته نشود. 

به طور کلی حوله هایی که رنگ روشن دارند نرم تر و لطف تر هستند. یکی از علت های پر طرفدار بودن حوله پالتویی سفید نیز همین مورد است. در هنگام تولید این حوله ها  از رنگ های تیره استفاده نشده یا مقدار آن بسیار کم است و به همین علت احتمال زبر شدن و یا آسیب دیدن الیاف پارچه کمتر است. 

حوله تن پوش طرحدار با دقت و ظرافت خاصی طراحی می شود. این رنگ ها و طرح ها باید به گونه ای باشند که در صورت شست و شو یا تماس مکرر با آب، آسیبی ندیده و ثابت باقی بمانند. 

صادرات حوله تن پوش طرحدار به کشور عراق

صادرات حوله تن پوش طرحدار به کشور عراقحوله هایی که در ایران طراحی و تولید می شود کیفیت بسیار بالایی دارد و به همین جهت به کشور های دیگر نیز ارسال می شود. عراق یکی از کشور هایی است که حوله های ایرانی را با قیمت مناسب خریداری کرده و به فروش می رساند.

همان طور که گفته شد بهترین کیفیت از حوله ها حدود ۵ تا 1۰سال دوام دارند؛ اما بهتر است افراد حوله خود را هر ٢ سال یک بار تعویض کنند زیرا این امر باعث رعایت بهداشت فردی و جلو گیری از رشد میکروب ها و عوامل بیماری زایی که می توانند در رطوبت رشد کرده و زنده بمانند، می شود. 

حوله های استخری نیز دارای طراحی خاصی هستند. حوله استخری نازک باید به گونه ای باشد که قدرت آبگیری بالایی داشته و آب سطح بدن افراد را به سرعت خشک کند. اگر جنس حوله ها خوب و با کیفیت نباشد بعد از چند بار استفاده پرز دار و دانه دانه می شود، که این مورد قطعا به علت جنس بد پنبه یا مشکل در ریسندگی نخ ها است. 

کارخانه تولید حوله پالتویی با کیفیت در یزد

کارخانه تولید حوله پالتویی با کیفیت در یزدمرغوب ترین و متنوع ترین حوله ها در شهر یزد تولید می شود. حوله هایی که در این شهر تولید می شوند سال ها است که مورد توجه مشتریان قرار داشته و از این شهر به بسیاری شهر های دیگر نیز ارسال می شوند. 

استفاده از پنبه های درجه یک و خالص در این حوله ها باعث مرغوبیت کالا شده است. تولید کننده های یزد در مراحل انتهایی به نخ ها نرم کننده اضافه می کنند تا نرمی و لطافت آن افزایش پیدا کند. البته تاثیر این نرم کننده ها دائمی نیست و ممکن است با چند بار شست و شو از بین برود. استفاده از این مواد در حوله یکبار مصرف بیشتر دیده می شود. 

حوله های یزد بعد از ازیابی کیفیت، توسط مراکز مربوطه قیمت گذاری شده و سپس در بازار عرضه می شوند. خرید این محصولات با قیمتی مناسب به صورت عمده و مستقیم امکان پذیر است و مشتریان می توانند محصول مورد نظر خود را به راحتی سفارش داده و در کوتاه ترین زمان ممکن دریافت کنند. 

محمد رضا الهیاری

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: آقای محمد رضا الهیاری

راه های ارتباطی:

  شماره تماس: 09129172586

  پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

  ایمیل: Holehoma@gmail.com

instagram iconاینستاگرام: holehoma@telegram iconتلگرام: holehoma@

مجموعه حوله ی هما شما را به خرید بهترین محصولات هما دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 13 + 3 =
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس بگیرید