مجموعه حوله هما شما را به خرید بهترین محصولات حوله دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 10 + 4 =

خرید و فروش جدید ترین پارچه حوله ای میکروفایبر در کرج

آنچه در این مقاله میخوانید.....

ویژگی های ممتاز پارچه حوله ای میکروفایبردلایل انتخاب میکروفایبر برای ساخت دستمالکاربرد های بی نظیر پارچه حوله ای میکروفایبرنحوه خرید و فروش جدید ترین پارچه حوله ای میکروفایبر در کرج
خرید عمده پارچه حوله میکروفایبر در مشهد

خرید و فروش جدید ترین پارچه حوله ای میکروفایبر در کرج بسیار راحت شده است. به راحتی با مراجعه به سایت این فروشگاه می توانید در یک زمان بسیار کوتاه، سفارشات خود را از ما تحویل بگیرید.

حوله های که می توانند در کسری از ثانیه، تمامی ذرات آب روی بدن را جذب کنند. همچنین با داشتن الیاف نرم و لطیفی که دارد، حس خوشایند و آرامش بخشی به افراد می بخشد.

امکان خرید و فروش جدید ترین پارچه حوله ای میکروفایبر در کرج با رنگ بندی های بسیار، در این سایت وجود دارد. ویژگی خاص این سایت، با نرخ تولید به فروش رساندن این حوله ها و ارسال مستقیم از تولید به مصرف است.

می توانید با شماره های درج شده نیز تماس حاصل نمایید و سوالات یا سفارش خود را به ما ارجاع دهید.

امکان خرید و فروش جدید ترین پارچه حوله ای میکروفایبر

ویژگی های ممتاز پارچه حوله ای میکروفایبر

پارچه های حوله ای میکروفایبر، یکی از انواع الیاف با کیفیت روز می باشند. این نوع از پارچه ها، دارای الیافی با ضخامت صد برابر کوچک تر از تار مو هستند. همین امر سبب گردیده بسیار نرم و ضد الکتریسیته باشند. پس در زمان شستشو، نیازی به نرم کننده یا شوینده های مکملی ندارند.

رنگ بندی های بی نظیر و جذاب پارچه های حوله ای میکروفایبر، درخواست برای این نوع از پارچه ها را افزایش داده است.

کارایی و دامنه عملکردی بالای پارچه حوله ای میکروفایبر، استفاده از آن برای مصارف گوناگون را آسان ساخته است.

نرمی غیر قابل وصف الیاف این پارچه، باعث شده است اطمینان یابید که به هیچ عنوان سطوح خراش نمی یابد. همچنین پوست بدن دچار سوزش، خارش و حساسیت در نتیجه الیاف زبر و زمخت نخواهد شد. می توانید حوله خود را بر روی بدن و دست بکشید تا لطافت و نرمی فوق العاده آن را حس کنید.

امکان خرید و فروش جدید ترین پارچه حوله ای میکروفایبر

دلایل انتخاب میکروفایبر برای ساخت دستمال

اصلی ترین و بارز ترین ویژگی که این نوع از دستمال ها دارند، کاهش دادن میزان باکتری های سطوح تا 99% است. ایجاد سوزش، خارش و زخم های وحشتناک، از عواقب وجود باکتری های مضر بر روی الیاف پارچه ها است. به همین دلیل ساخت این گونه الیاف چه برای دستمال چه حوله، در چند سال اخیر رواج فوق العاده ای در جهان یافته است.

همچنین، اگر از این الیاف برای دستمال استفاده کنید، مطمئن باشید هیچ گونه چربی بر روی سطوح نمی ماند. ویژگی بارز الیاف میکروفایبر، جذب فوق العاده چربی ها است. پاک نشدن لکه های چربی، می تواند در طول زمان به لکه های دائم تبدیل شود که با دردسر پاک خواهد شد.

عدم برجا ماند کرک، گرد و غبار بر روی سطوح پاک شده توسط این نوع دستمال ها، از دیگر قابلیت های آن  به شمار می آید.

با قدرت پاک کنندگی که این الیاف در دستمال ها دارند، دیگر نیازی نیست نگران هیچ گونه لکه ای باشید. هم بسیار سریع لکه ها را پاک کنید، هم خیلی راحت دستمال را شستشو دهید.

علاوه بر این موارد، جذب بالای آب توسط این الیاف، باعث انتخاب آن به عنوان دستمال های نظافتی و حوله حمام شده است. جمع کردن آب ریخته بر روی زمین، میز یا هر سطح دیگری، باید بسیار سریع انجام شود. در غیر این صورت امکان جذب آن بر روی سطح ریخته شده وجود خواهد داشت.

همین امر می تواند باعث خرابی سطح، از دست دادن رنگ و طول عمر و در نهایت کیفیت سطح گردد. به همین خاطر باید آب سریعا پاک شده و هیچ گونه رطوبتی بر روی سطح باقی نماند. در این حالت است که می توانید از این دستمال ها استفاده کنید و به قدرت واقعی جذب آب با دستمال های میکروفایبر پی ببرید.

کاربرد های بی نظیر پارچه حوله ای میکروفایبر

کارایی بالای پارچه حوله ای میکروفایبر، سبب گردیده است کاربری متفاوتی نیز داشته باشند. این نوع از پارچه ها، علاوه بر ساخت حوله ها، برای تولید دستمال های نظافتی نیز به کار می روند.

همچنین چون قابلیت جذب آب فوق العاده ای دارند، می توانند در ساخت نم گیر ها نیز مورد استفاده قرار بگیرند. استفاده از آن در کارواش ها نیز بسیار مرسوم شده است.

این در حالی است که، استفاده از پارچه حوله ای میکروفایبر، در ساخت زمین شور ها، روشی دیگر برای استفاده از آن ها است. حتی می توانید از این نوع الیاف برای ساخت دستکش های تمیز کننده سطوح و سفره نیز بهره ببرید.

علاوه بر این، تمیز کردن لنز های دوربین عکاسی، سطوح نمایشگر های رایانه و شیشه عینک، یکی از دردسر ساز ترین کار هاست. دلیل آن نیز باقی مانند کرک و ذرات دستمال بروی شیشه است. این مشکل با استفاده از پارچه های میکروفایبر، رفع گردیده است.

امکان خرید و فروش جدید ترین پارچه حوله ای میکروفایبر

نحوه خرید و فروش جدید ترین پارچه حوله ای میکروفایبر در کرج

در هر شغلی که باشید، از رستوران گرفته تا تعمیرگاه، همیشه بهترین ها را برای خود به ارمغان آوردید. هر انسانی لیاقت داشتن آرامش را دارد پس برای خود و کسانی که دوست دارید، بهترین ها را مهیا سازید.

امکان خرید و فروش جدید ترین پارچه حوله ای میکروفایبر در کرج تنها یکی از خدمات کوچک این سایت است. شما می توانید در هر ساعت از شبانه روز با ما تماس بگیرید.

عرضه این نوع از دستمال ها و حوله ها، با قیمت بسیار کم تر از سایر فروشگاه ها، خدمتی کوچک به تمامی اقشار جامعه است. خرید مستقیم شما از تولید کنندگان و ارسال آن، دلیل کاهش قیمت پارچه حوله ای میکروفایبر است.

خرید و فروش جدید ترین پارچه حوله ای میکروفایبر در کرج به صورت کیلویی و حجم بالا، است. تضمین کیفیت و تایید امنیت خرید شما عزیزان، از سایر خدمات این سایت است.

با ما تماس بگیر تا آنچه که می خواهید را در کمترین زمان ممکن به راحتی در اختیارتان قرار دهیم. سرعت عمل، قیمت مناسب، ارائه بهترین جنس و خرید و فروش جدید ترین پارچه حوله ای میکروفایبر در کرج، ویژگی خواص این فروشگاه است.

امکان خرید و فروش جدید ترین پارچه حوله ای میکروفایبر در کرج بسیار سریع و آسان شده است. تنها کافیست با پرسنل تخصصی فروش ما در تماس باشید، تا تفاوت این سایت را با سایر فروشگاه ها عینا مشاهده نمایید.

محمد رضا الهیاری

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: آقای محمد رضا الهیاری

راه های ارتباطی:

  شماره تماس: 09129172586

  پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

  ایمیل: Holehoma@gmail.com

instagram iconاینستاگرام: holehoma@telegram iconتلگرام: holehoma@

مجموعه حوله ی هما شما را به خرید بهترین محصولات هما دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 9 + 5 =
0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

Call Now Buttonتماس بگیرید