مجموعه حوله هما شما را به خرید بهترین محصولات حوله دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 11 + 6 =

تفاوت قیمت حوله های بیمارستان در چیست؟

آنچه در این مقاله میخوانید.....

حوله های بیمارستانی و انواع آن واقعاً دلیل تفاوت قیمت حوله های بیمارستان در چیست؟ شرایط خرید انواع حوله های بیمارستان
تفاوت قیمت حوله های بیمارستان در چیست؟ : 09129172586

آیا می خواهید قبل از خرید حوله های بیمارستانی بدانید که تفاوت قیمت حوله های بیمارستان در چیست؟ پاسخ این سوال کمک شایانی به هدف مند شدن خرید و سفارش شما خواهد داشت.

شاید بعد از این که بدانید واقعاً چه نوع ها، مدل ها و با چه ویژگی های از حوله های بیمارستانی وجود دارد، خرید شما بصرفه تر و کاربردی تر باشد. همچنین، دانستن قیمت های آن ها را هم منطقی تر و روشن تر خواهد کرد.

در این شرایط اقتصادی موجود در کشور و با وجود کم بودن نهاده های واردات، باز هم تولیدی هما تمام تلاش خود را در جهت پیش برد هدف های سازنده خود، به کار گرفته است. این نبود امکانات و کم بودن نهاده ها، تاثیر شگفت انگیزی بر روی قیمت محصولات وابسته داشته است. به همین جهت اولین اقدام تولیدی هما کم کردن نیاز به مواد وارداتی است.

این مواد که در کالا های پزشکی و درمانی بسیار قابل دید تر بوده اند، قیمت محصولات این رده را نیز بسیار بالا تر برده است. اما باز هم این تولیدی هما است که سعی در مساعد کردن بازار برای خرید بهتر و به صرفه تر مشتریان دارد.

حوله های بیمارستانی مصرف بسیار بالایی دارند پون دامنه کاری و استفاده ای آن ها بسیار بیشتر از سایر حوله ها است و به نسبت هم نیاز به تعویض بیشتر و سریع تر دارند.

در ادامه متن علاوه بر معرفی کامل حوله های بیمارستانی، پاسخ به سوال تفاوت قیمت حوله های بیمارستان در چیست؟ نیز خواهیم پرداخت تا هرچه سریع تر به جواب خود برسید.

تفاوت قیمت حوله های بیمارستان در چیست؟ : 09129172586
تفاوت قیمت حوله های بیمارستان در چیست؟ : 09129172586

حوله های بیمارستانی و انواع آن

همان طور که می دانید حوله های بیمارستانی دارای 2 نوع کلی یک بار مصرف و چند بار مصرف هستند. حوله های چند بار مصرف مانند لباس های اتاق عمل هستند. جنس آن ها نازک اما بسیار محکم و پارچه ای شکل است. این نوع را می توانید چندین سری بشویید. علاوه بر این در ساخت رو تختی ها نیز از آن ها استفاده می شود.

رو تختی و رو بالشی بیمارستان ها باید هر بار بعد از هر بیمار و به صورت روزانه تعویض گردد. در نتیجه اگر جنس این الیاف مناسب نباشد، نمی تواند دوام کافی در برابر این همه شست و شو را داشته باشد.

از حوله های چند بار مصرف بیمارستانی در بخش های مختلف استفاده های بی شمار انجام می گیرد. طول عمر بالای این نوع حوله ها، بزرگ ترین مزیت ان ها به شمار می آید. اما برعکس. نوع حوله بیمارستانی یک بار مصرف طول عمر کوتاهی دارد و سریع دور ریختنی است.

نباید فراموش کنید که هدف از ساخت این نوع حوله ها نیز همین است که بتوان آن ها را سریع جایگزین کرد. برخی از بیماری ها به گونه ای است که امکان انتقال به سایر افراد حتی از طریق پوستی ئ یا یک قطه مایع از ترشحات بدن بیمار، امکان پذیر است. پس نباید به هیچ عنوان از پارچه ها و دستمال های آلوده شده به این مواد مجدد استفاده یا حتی آن ها را در دست گرفت.

در این مواقع از که ارزش حوله های یک بار مصرف بیمارستانی به خوبی خود را نشان می دهد. این حوله ها پس آلوده شدن و کثیف شدن، سریعا دور ریخته می شوند و به روش های دفع استاندارد زباله های بیمارستانی، به شکل کامل از طبیعت پاک خواهند شد.

تفاوت قیمت حوله های بیمارستان در چیست؟ : 09129172586
تفاوت قیمت حوله های بیمارستان در چیست؟ : 09129172586

واقعاً دلیل تفاوت قیمت حوله های بیمارستان در چیست؟

برای همه شما پیش آمده است آن چیزی که مشاهده می کنید با چیزی که دیگران گفته اند تفاوت بسیاری داشته است. به همین علت همیشه باید به این فکر کنیم که دیدگاه ها مختلف است و همیشه یک چیز نمی تواند ثابت باشد.

در اینجا می خواهیم یکی دیگر از این مثال ها را برای شما بیاوریم. ما حوله های را به شما معرفی خواهیم کرد که قدرت جذب بالایی دارند. حوله های که کیفیت خوب و مناسبی دارند. حوله های که می تواند مدت زمان طولانی برای شما کار کند و در نهایت حوله های که با وجود تمامی این موارد باز هم قیمتی دارند که کمتر از حوله های هم ردیف خود و با این قابلیت ها است.

اما واقعاً چگونه امکان دارد که حوله های باشد که بتواند با وجود این امتیازات مثبت باز هم قیمت ارزانی داشته باشد؟ با چند کار ساده می توان قیمت نهایی یک حوله را کاهش داد. به طور مثال به موارد زیر دقت کنید:

اگر در ساخت حوله ها از گلدوزی و حاشیه استفاده نشود، زمان کمتری و مواد جانبی کمتری مورد استفاده قرار می گیرد. در نتیجه بهای تمام شده برای آن کم تر خواهد بود. این بخش ها که برای زیبای بیشتر یک حوله مورد استفاده قرار می گیرد تنها جنبه تجملاتی و زینتی کار را بالا تر می برد نه کیفیتی. پس می توان ان ها را نادیده گرفت.

همچنین نیازی نیست از طرح های فوق العاده سخت بر روی حوله ها استفاده کرد. طرح های نقش برجسته می تواند هزینه کار را بالا تر برد. در حالی که امروزه حوله های ساده و بدون طرح رواج بیشتری دارند. با این روش ها است که در نهایت حوله شما با قیمت کمتر اما همان کیفیت در اختیار شما خواهد بود نه کاهش دادن کیفیت و استفاده از مواد اولیه نا مرغوب.

تفاوت قیمت حوله های بیمارستان در چیست؟ : 09129172586
تفاوت قیمت حوله های بیمارستان در چیست؟ : 09129172586

شرایط خرید انواع حوله های بیمارستان

همیشه این دید در ذهن ما پدید می آید که اگر یک کالا ارزان است مشکلی پس دارد. این باور درست یا نادرست اما همیشه ثابت نیست. هیچ وقت نباید بدون شناخت و آگاهی  و همچنین بررسی شخصی به این نکته بپردازیم که بله گفته سایرین درست است.

به همین خاطر در قسمت بالا به طور کلی در مورد روش های که  تولیدی هما به جهت ارزان کردن قیمت نهایی حوله ها در نظر گرفته است، پرداخته شد. روش ها و راه کار های دیگری بجز برداشتن طرح های برجسته روی حوله ها و گل دوزی ها نیز وجود دارد که نهایتا می تواند قیمت را کمتر از این ها نیز کند.

می توانید از سفارش حوله های که دارای کناره گیری ها و نوار های رنگی است خود داری کنید. این نوع طراحی ها تنها جنبه زینتی دارد. علاوه بر این می توانید از حوله های تک رنگ استفاده کنید. حوله های که یک رنگ باشند می توانند قیمت کمتری را به خود اختصاص دهند.

همچنین در صورتی که حوله سفید باشد باز هم  بهتر است البته فراموش نکنید حوله های که سفید هستند اپر از جنس طبیعی و پنبه ای باشند، بهای بالایی دارند. به همین خاطر برای شفاف تر شدن هرچه بیشتر موضوع، می توانید با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید و از مشاوره رایگان ما بهره مند شوید.

تفاوت قیمت حوله های بیمارستان در چیست؟ : 09129172586
تفاوت قیمت حوله های بیمارستان در چیست؟ : 09129172586
محمد رضا الهیاری

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: آقای محمد رضا الهیاری

راه های ارتباطی:

  شماره تماس: 09129172586

  پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

  ایمیل: Holehoma@gmail.com

instagram iconاینستاگرام: holehoma@telegram iconتلگرام: holehoma@

مجموعه حوله ی هما شما را به خرید بهترین محصولات هما دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 13 + 2 =
0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

Call Now Buttonتماس بگیرید