مجموعه حوله هما شما را به خرید بهترین محصولات حوله دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 10 + 2 =

خرید و فروش بی واسطه حوله استخری از تولیدی

آنچه در این مقاله میخوانید.....

مقدمه ای بر چیستی و کاربرد حولهتاریخچه انواع حوله و تولید حوله استخری
خرید و فروش بی واسطه حوله استخری از تولیدی حوله هما
حوله استخری با کیفیت
خرید و فروش بی واسطه حوله استخری از تولیدی

خرید و فروش بی واسطه حوله استخری از تولیدی می تواند سودی بسیار را برای دو طرف معامله به همراه داشته باشد. شما نیز می توانید با خرید حوله استخری از تولیدی سهمی از این سود را از آن خود نمایید. جهت خرید بی واسطه حوله استخری از تولیدی حوله هما همین حالا تماس بگیرید. راستی حوله تن پوش با قیمت مناسب را از کجا می توان خرید؟؟ ارزانترین قیمت حوله تن پوش چقدر است؟

 

خرید و فروش بی واسطه حوله استخری از تولیدی
خرید و فروش بی واسطه حوله استخری از تولیدی

 

مقدمه ای بر چیستی و کاربرد حوله

حوله نوعی پارچه یا کاغذ جاذب است. از حوله حمام برای خشک کردن بدن در هنگام خیس بودن ، مانند بعد از استحمام یا دوش گرفتن ، استفاده می شود. خشک کردن یا پاک کردن بدن یا سطوح کاربرد حوله ها می باشد.

این محصول رطوبت را از طریق تماس مستقیم می گیرد. در خانواده ها انواع مختلفی از حوله های پارچه ای از جمله حوله دستی ، حوله حمامی، دستشویی و حوله آشپزخانه استفاده می شود.

در ساحل ، مردم از حوله های ساحلی استفاده می کنند. اگرچه اغلب از حوله استخری یا ساحلی برای خشک شدن پس از قرار گرفتن در آب استفاده می شود؛ اما هدف اصلی آن تهیه سطحی است که فرد بتواند روی آن قرار گیرد. آنها همچنین برای حفظ حریم خصوصی هنگام تغییر لباس در یک مکان عمومی و پاک کردن شن و ماسه از بدن استفاده می شوند.

حوله های کاغذی در حمام های تجاری یا اداری و یا هتل ها تهیه می شود تا کاربران دست خود را خشک کنند. در خانه ها نیز از آن ها برای کار های جزئی و به خصوص برای پاک کردن ، تمیز کردن و خشک کردن استفاده می شود.

 

خرید و فروش بی واسطه حوله استخری از تولیدی
خرید و فروش بی واسطه حوله استخری از تولیدی

 

تاریخچه انواع حوله و تولید حوله استخری

طبق مطالعات باستان شناسی قرون وسطی اختراع حوله در قرن هفدهم و با شهر بورسا در ترکیه مرتبط است. این حوله های ترکی به صورت یک تکه پنبه یا پارچه تخت و بافته شده به نام آجیل که اغلب دست دوزی می شدند به کار گرفته می شدند. این حوله ها به اندازه ای بود که بتواند دور بدن پیچیده شود.

وشکل آن نمایی بلند و باریک داشت. اما هم اکنون می بینیم که پهنای آن ها بیشتر شده و اندازه آن ها معمولاً ۹۰ در ۱۷۰ سانتی متر است. اما باید در نظر داشته باشید که انواع حوله های امروزه دارای سایز های مختلفی هستند. و تولیدی های بزرگ و معتبری مثل شرکت حوله هما سایزبندی های کاربردی را برای آن ها در نظر گرفته اند.

در گذشته از پاستامل در حمام های ترکی استفاده می شد. زیرا هنگام خیس بودن سبک می ماند و بسیار جاذب بود. کم کم با رشد امپراتوری عثمانی ، استفاده از حوله نیز افزایش یافت. و از بافندگان خواسته شد تا با کمک دانش خود در زمینه نساجی ، طرح های استادانه تری بدوزند.

در قرن هجدهم میلادی ، حوله ها دارای حلقه هایی بودند. این حوله های حلقه دار به نام havly معروف شدند. با گذشت زمان ، این کلمه به havlu ، واژه ترکی حوله تبدیل شد که به معنی “با حلقه” است. و بلاخره امروزه حوله ها در اندازه ها ، مدل ها و طرح های متنوعی موجود هستند.  

خرید و فروش بی واسطه حوله استخری از تولیدی
خرید و فروش بی واسطه حوله استخری از تولیدی

 

خرید و فروش بی واسطه حوله استخری از تولیدی حوله هما

ما حوله های مختلفی مانند حوله های حمام برای خشک کردن بدن شما و حوله های ساحلی و استخری برای هنگام رفتن به ساحل تولید می نماییم. می توانید از حوله های استخری ما برای خشک کردن دست، صورت، سر و بدن خود استفاده کنید.

این حوله ها نرم ، جاذب و با زیبایی متحیر کننده ای طراحی شده اند. حوله های ساحلی و استخری اغلب نقش و نگارهای رنگی دارند. این حوله های مخملی راه راه، گل دار و … بعد از شنای طولانی یا زمانی که می خواهید کنار استخر یا ساحل استراحت کنید کاربرد دارند.

و احساس خوبی به شما می دهند و آرامش شما را بیشتر می کنند.

حوله های استخری سایز بزرگ نیز در اختیار خریداران با همان تنوع رنگ و طرح ارائه می شود. این حوله ها دارای دو رو آبگیر هستند و ایده آل برای ساحل ، استخر ، آبگرم ، یا یک پیک نیک می باشند.

سبک کلاسیک و رنگ های روشن، آن ها را برای تمام خانواده مناسب می کند. همچنین برای روز های تولد و سایر جشن ها هدایایی عالی می باشند.

این حوله ها قابل شستشو در ماشین لباس شویی هستند. تا تمیز کردن و شستن آن ها بدون دردسر و هر چه آسان تر باشد.

حوله های با کیفیت و درجه یک استخری برای هتل ها و  آب گرم نیز به سفارش شما تولید خواهد شد.  

حوله استخری با کیفیت

حوله های استخری با کیفیت از الیاف ۱۰۰٪ پنبه برای لطافت بیشتر، استحکام بالاتر و لوکس تر شدن در شرکت حوله هما تولید شده اند. این حوله ها گرم ، دارای جذب بالا و با دوام هستند.

حوله های ما حالتی مخملی خوابیده دارند که نرمی ، جذب و دوام نهایی را نشان می دهد. شما می توانید طرح های مختلفی از این حوله ها را از ما بخواهید تا در سریع ترین زمان ممکن آن ها را تحویل بگیرید.

طرح هایی مانند نخل ، ستاره دریایی ، ماهی ، آناناس یا نوار های رنگی و … مراقبت از حوله های خریداری شده از شرکت حوله هما بسیار آسان است. کافیست زمانی که کثیف شدند ( هفته ای یک تا ۲ بار) آن ها را شسته و خشک نمایید. این حوله ها با ماشین لباس شویی قابل شستشو هستند و ماندگاری بالایی دارند.

خرید از ما رضایتمندی تضمین شده شما را به همراه خواهد داشت. رضایت مشتری از اهمیت بالایی برای ما برخوردار است. ما اطمینان داریم که محصولات ما را دوست خواهید داشت. اما اگر ۱۰۰٪ راضی نباشید ، تیم خدمات مشتری ما برای درست کردن آن با شما همکاری می کنند!

خرید و فروش بی واسطه حوله استخری از تولیدی می تواند سودی بسیار را برای دو طرف معامله به همراه داشته باشد. شما نیز می توانید با خرید حوله استخری از تولیدی سهمی از این سود را از آن خود نمایید. جهت خرید بی واسطه حوله استخری از تولیدی حوله هما همین حالا تماس بگیرید.

محمد رضا الهیاری

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: آقای محمد رضا الهیاری

راه های ارتباطی:

  شماره تماس: 09129172586

  پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

  ایمیل: Holehoma@gmail.com

instagram iconاینستاگرام: holehoma@telegram iconتلگرام: holehoma@

مجموعه حوله ی هما شما را به خرید بهترین محصولات هما دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 13 + 5 =
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس بگیرید