مجموعه حوله هما شما را به خرید بهترین محصولات حوله دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 11 − 6 =

صادرات بهترین حوله ایران به کشور های همسایه

آنچه در این مقاله میخوانید.....

بهترین حوله تولید اصفهان با قیمت ارزانقیمت خرید حوله تن پوش طرحدار باکیفیت در بازارصادرات حوله های نانویی ایرانی به عراق و کانادافعال ترین کارخانه تولید حوله یکبار مصرف در ایرانشرکت پخش انواع حوله های دستی در اصفهانبهترین مارک حوله نوزادی ارزان در بازار

حوله به تکه ای از پارچه های خاص و پرزی فرم اطلاق می شود که مهم ترین و اصلی ترین کاربرد آن، پاک یا خشک کردن هر قسمتی از بدن می باشد. در واقع حوله ها از قابلیت جذب آب و رطوبت بدن برخوردار بوده و از همین رو مورد استفاده بعد از استحمام و یا شستشوی دست و صورت قرار می گیرند. با توجه به کاربرد وافر انواع حوله اعم از حوله دستی، حوله آشپزخانه، حوله حمام و … حالا نه تنها این محصولات در بازار ایران پرفروش واقع شده اند؛ بلکه صادرات بهترین حوله ایران در برترین برندها مانند حوله گلبافت به کشورهای همسایه انجام گرفته است.

صادرات بهترین حوله ایران به کشور های همسایه

بهترین حوله تولید اصفهان با قیمت ارزان

بهترین حوله تولید اصفهان با قیمت ارزاناصفهان را می توان بزرگترین معدن تولیدی ایران معرفی نمود که در آن انواع و اقسام محصولات ضروری مورد ساخت قرار گرفته اند.
یکی از شهرهای استان اصفهان که قطب تولید انواع حوله شناخته شده و این محصولات پرکاربرد را در جریان عرضه ای مناسب قرار داده است؛ خمینی شهر می باشد.
در این شهر با وجود کارخانجات وسیع و مجهز، انواعی از حوله با کیفیت های گوناگون و جنس های متنوع ارائه شده اند که از نظر جنس موجود در این محصولات، می توان دسته بندی زیر را انجام داد:

  • حوله پنبه ای: از جذب بسیار زیاد و لطافت خاصی برخوردار بوده و به راحتی قابل شستشو و حفظ کیفیت و ماندگاری پس از آن می باشد. همچنین قیمت ارزانی را داراست.
  • حوله پنبه و الیاف پلی استر: از نظر لطافت و نرمی، نسبت به حوله های پنبه ای، درجه پایین تری داشته و در نتیجه ضخیم تر می باشد؛ ضمناً از قدرت جذب زیاد نیز برخوردار گشته است.
  • حوله بامبو: از خاصیت ضد میکروبی و وزن سبک برخوردار بوده و بهترین زمان استفاده از آن، فصل های گرم سال می باشد. 
  • حوله پشمی: با توجه به الیاف بکار رفته در آن، بسیار گرم بوده و مناسب جهت کاربرد در فصول سرد سال می باشد. همچنین قیمت زیادی را به همراه داشته که باید این مساله را برای خرید مدنظر قرار داد.
  • حوله میکروفیبر: قابلیت جذب بالا که نه اما قابلیت جذب فوق العاده، از آن این حوله بوده و مناسب جهت استفاده در فصل های گرم می باشد. همچنین از ویژگی های بارز این حوله ها، مقاومت عالی در مقابل لکه است.

با این اوصاف می توان بهترین حوله شهر اصفهان در هر یک از این نمونه ها را البته به شرط مراجعه مستقیم به مراکز تولید آن، با قیمت ارزان تهیه نمود.

قیمت خرید حوله تن پوش طرحدار باکیفیت در بازار

قیمت خرید حوله تن پوش طرحدار باکیفیت در بازاریکی از بهترین مدل های موجود از حوله حمام، حوله تن پوش است که به دلیل پوشانندگی کل بدن، به این نام شناخته شده است.
این حوله با قابلیتی که داراست؛ می تواند سریعاً کل بدن را بعد از استحمام خشک کرده و بزرگترین سایز و اندازه را نسبت به سایر حوله ها به خود اختصاص داده است.
جنس های متنوع و رنگبندی های مختلف در انواع حوله تن پوش مشاهده می شوند که به تکمیل بودن این محصول افزوده اند.

قابل ذکر است که حوله های تن پوش که مورد استقبال شدیدی واقع شده اند؛ در دو نوع کلی ساده و طرحدار عرضه گشته که هر یک کارایی فوق العاده ای را از خود برای خشک کردن فوری بروز داده اند.
همچنین باید گفت که این حوله ها به دو شکل  حوله تن پوش تکی و ست حوله در بازار به فروش می رسند.

لذا با مراجعه به واحدهای فروش حوله پالتویی که نام دیگری از این محصول است؛ می توان ست حوله را با قیمت مناسب تری نسبت به حوله های تن پوش تکی تهیه نمود.
اگر هم درخواست دسترسی به بهترین قیمت حوله ایرانی یا قیمت خرید حوله حمام باکیفیت در مدل تن پوش یا نمونه های دیگر در بازار را دارید؛ می توانید از فروشندگان عمده حوله کمک بگیرید.
اگر مایلید بدانید که در ست حوله تن پوش، چه چیزهایی وجود دارد؛ می توانید موارد زیر را دنبال کنید:

  • دمپایی حوله ای
  • حوله دستی
  • لیف حوله

صادرات حوله های نانویی ایرانی به عراق و کانادا

صادرات حوله های نانویی ایرانی به عراق و کانادااز بهترین و جدیدترین حوله های ایرانی، حوله های نانو آنتی باکتریال هستند که برای آشنایی بیشتر با این محصولات، بهتر است گزینه های زیر را دنبال کنید:

  • برخلاف سایر حوله ها که در اثر رطوبت، ممکن است امکان رشد باکتری را زیاد کنند؛ با توجه به ترکیبات ویژه خود یعنی نخ نانو، از رشد باکتری پیشگیری خواهند کرد.
  • به دلیل برخورداری از نانوذرات اکسیدی، آلودگی های درون حوله را سریعاً نابود می سازند.
  • از بروز حساسیت های پوستی نیز جلوگیری به عمل می آورند.

با توجه به کارایی بالای این حوله ها، اکنون در حوزه عرضه حوله آشپزخانه و انواع دیگری از حوله در بازار داخلی و همینطور در عرصه صادرات حوله تن پوش و حوله های مصرفی دیگر، حوله های نانو در رتبه اول قرار گرفته اند.
گفتنی است صادرات حوله های نانوی ایرانی که از بهترین جنس و کاربرد برخوردار می باشند؛ به عراق و کانادا، با بیشترین حجم در دست انجام می باشد.

فعال ترین کارخانه تولید حوله یکبار مصرف در ایران

فعال ترین کارخانه تولید حوله یکبار مصرف در ایراندر ایران، امکانات و بستر لازم جهت تولید انواع کالاهای بهداشتی فراهم شده است که در نتیجه‌ی آن، کارخانجات بسیاری به تولید انواع حوله که از زمره این کالاها محسوب می شود؛ روی آورده اند.
برای نمونه می توان به واحدهای تولیدی حوله گلبافت که از نام آشناترین و فعال ترین کارخانجات تولیدی انواع کالای خواب و کالای بهداشتی در ایران به شمار می رود؛ اشاره کرد.
برند گلبافت آنقدر قدیمی و معروف است که خیلی از خریداران به هنگام خرید محصولات آن، حاضرند چشم بسته آن ها را انتخاب نمایند.

حال می توان از پرتیراژترین حوله های تولیدی در این کارخانه مطرح کشور خبر داد که آن حوله یکبار مصرف می باشد و بهتر است بیشتر با آن آشنا شوید:

  • از حوله های کاربردی در بیمارستان، آرایشگاه، استخر، هتل و باشگاه به شمار می آید.
  • در رنگبندی های مختلف و بیشتر سفید موجود می باشد.
  • با تکیه بر متریال بهداشتی و استاندارد تولید گشته و بهترین جنس و کارایی را به همراه دارد.

شرکت پخش انواع حوله های دستی در اصفهان

شرکت پخش انواع حوله های دستی در اصفهانانواع حوله های دستی از نظر جنس و اندازه و بسیاری از جهات دیگر، انواع مختلفی را شامل می گردند.
این حوله ها مختص خشک و تمیز کردن دست بوده و بهترین نوع آن ها از نظر جنس که تضمین کننده نرمی و کیفیت می باشد؛ حوله دستی پنبه ای است.
با تکیه بر این حوله، رطوبت دست ها سریعاً حذب شده و در نتیجه دستی تمیز را افراد خواهند داشت.

اکنون برای سفارش این حوله ها که در قالب حوله سفید هتلی و غیره نمایان گشته اند؛ می توانید از شرکت های پخش واقع در اصفهان یعنی مرکز تولید و توزیع حوله اقدام کنید.
در این صورت از حوله هایی منطبق با نیاز خود با نازلترین نرخ برخوردار خواهید شد.

بهترین مارک حوله نوزادی ارزان در بازار

بهترین مارک حوله نوزادی ارزان در بازاربدن نوزادان و چه بسا کودکان از پوست لطیف و نرمی برخوردار بوده و نسبت به مواد مصنوعی که بخواهند در تماس با بدن آن ها قرار گیرند؛ به شدت حساس می باشند.
لذا باید از حوله ای متناسب با بدن آن ها استفاده کرد.
به نظر می رسد که حوله های پنبه ای که بهترین جنس و طبیعی ترین الیاف را به همراه دارند؛ مناسب ترین گزینه برای استفاده به عنوان حوله نوزاد و کودک می باشند.
اکنون اگر قصد خرید این حوله ها را دارید؛ می توانید در بازارهای عمده به دنبال این محصولات گشته و ضمناً آن ها را با ویژگی های مطلوب دیگری نظیر این موارد تهیه نمایید:

  • بهترین مارک حوله نوزادی و کودک
  • جدیدترین مدل حوله مانند حوله لباسی کودک
  • حوله نوزادی ارزان
  • حوله نوزادی و کودک در طرح های فانتزی و کودکانه مانند: حوله طرح کیک، حوله طرح خرس، حوله طرح خرگوش و …
محمد رضا الهیاری

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: آقای محمد رضا الهیاری

راه های ارتباطی:

  شماره تماس: 09129172586

  پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

  ایمیل: Holehoma@gmail.com

instagram iconاینستاگرام: holehoma@telegram iconتلگرام: holehoma@

مجموعه حوله ی هما شما را به خرید بهترین محصولات هما دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 7 − 6 =
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس بگیرید