مجموعه حوله هما شما را به خرید بهترین محصولات حوله دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 8 − 1 =

قیمت عمده حوله هتلی در اصفهان با ضمانت کیفیت

آنچه در این مقاله میخوانید.....

مراحل تولید حوله به چه صورت است؟حوله های هتلی شامل چه حوله هایی هستند؟بزرگ ترین تولید کنندگان حوله کدام هستند؟نوع بسته بندی حوله هاضمانت کیفیت حوله هاقیمت عمده حوله هتلی در فروش آنلاین با ضمانت کیفیت
قیمت عمده حوله هتلی

قیمت عمده حوله هتلی در اصفهان با ضمانت کیفیت برای صاحبان هتل خریداران عزیز با مناسب ترین قیمت را تنها می توانید از نمایندگی های معتبر حوله بخواهید.

فروش عمده حوله استخری در شیراز که متشکل از با کیفیت ترین حوله های استخریست را از دست ندهید.

خرید حوله هتلی با ضمانت کیفیت با تخفیفی فوق العاده و عالی برای خریداران ارجمند و همیشگی حوله هما فراهم شده است.

 

قیمت عمده حوله هتلی

مراحل تولید حوله به چه صورت است؟

  • بافت
  • رنگ رزی
  • برش
  • دوخت
  •  بسته بندی
  • اماده عرضه

مراحل تولید حوله در ابتدا به این گونه است که تولیدکنندگان ،الیافی را که برای تولید حوله استفاده می شود که می تواند به صورت پنبه و یا الیاف مصنوعی و یا ترکیبی از هر دو باشد را با استفاده از دستگاه های پیشرفته می بافند سپس با توجه به سبکی که حوله دوخته شده ان را رنگرزی می کنند .

در مرحله سوم پس از بافت و رنگرزی تولید کنندگان حوله های بافته شده را برش می دهند سپس ان را دور دور میکنند که این مرحله باید به صورت حرفه ای و دقیق انچام شود تا در صورت شستشو های مکرر بافت حوله از هم باز نشود

در مرحله چهارم که دوخت حوله ها انجام می شود باید بعد از انتخاب سایز ان ها را بدوزند

و در مرحاه بسته بندی حوله های تولید شده پالتویی و استخری و .. را در به صورت متنوع و گوناگون (داخل سلفون،جعبه های شیکفکاغذ پیچ کردن و…)بسته بندی می کنند و به عرضه مشتریان و نمایندگی های فروش حوله های عمده می رسانند

قیمت عمده حوله هتلی

حوله های هتلی شامل چه حوله هایی هستند؟

حوله های هتلی در انواع مختلفی تولید و عرضه می شوند تا بتوانند رضایت مشتریان را جلب کند انواع حوله های هتلی به چند دسته تقسیم می شود:

حوله های پالتویی(تن پوش)

حوله های پالتویی برای بعد از یک دوش اب گرم بسیار مناسب بوده و به دلیل اینکه تمام قد را پوشش میدهند تمام اب و رطوبت بدن را جذب می کنند.

معیار اندازه گیری حوله های پالتویی اندازه سر شانه ها تا سر زانو است حوله های پالتویی بزرگسالان در سایزهای ۱۳۵ و ۱۲۵ و۱۱۵  تولید و عرضه می شوند.

حوله های استخری

حوله های استخری برای بعد از باشگاه و یا استخر به دلیل اینکه از وزن سبکی برخوردارند بسیار مناسب است و ابعاد ان به گونه ای طراحی شده که می تواند تمام بدن را خشک کند. و در ابعاد( ۱۳۰* ۷۰)( ۱۴۰  *۷۰ )و( ۱۳۰*۸۰ )  و (۱۴۰   *۸۰ ) تولید می شوند.

حوله های دست و صورت(دستی)

یکی دیگر از حوله هایی که به طور مداوم مورد استفاده قرار می گیرد حوله های دستی است این گونه حوله ها باید از نرمی و لطافت خاصی بر خوردارند. ابعاد این حوله ها (۶۰*۳۰) و (۷۵*۳۵) و (۸۰*۴۰) و(۹۰*۴۵) تولید و عرضه می شوند.

حوله های زیر پایی

حوله های زیر پایی که بیشتر در هتل ها مورد استفاده قرار میگرد از لغزندگی پاها روی سطح جلوگیری می کند.

قیمت عمده حوله هتلی

بزرگ ترین تولید کنندگان حوله کدام هستند؟

بزرگ ترین تولید کنند گان حوله که از محبوبیت بالایی بر خوردارند و دارای چن سال سابقه در تولید حوله هستند می توان به حوله برق لامع، حوله پارادایس،حوله نر، حوله گلبافت، حوله ماندگار، حوله اذرریس،حوله پود ایران، ایران حوله،حوله ماهور و….. اشاره کرد.

یکی از دلایل محبوبیت این تولید کنندگان این  است که به کیفیت تولید حوله ها بسیار توجه می کنند اولویت کار ان ها رضایت مشتری است هم چنین تنوع در رنگ و طرح در حوله های تولید شده این تولیدکنندگان بسار زیاد است و این سبب شده که برای همگان شناخته شود.

 

قیمت عمده حوله هتلی

 

نوع بسته بندی حوله ها

حوله های هتلی را می توان در بسته بندی های شکیل و شیک و لوکس طراحی کرد طراحی  و بسته بندی حوله ها را مجموعه ما با برترین طراحان بر عهده می گیرند .

یکی از مزیت های بسته بندی حوله این است که سبب می شود حوله از هر اسیبی در امان بماند .

بسته بندی حوله ها می تواند به خواست شما در سلفون ، کاغد کادو،جعبه های کادویی و…و در طرح دلخواه شما باشد.

اگر شما هم جزو یکی از صاحبان هتل یا مراکز تفریحی و … می باشد می توانید طراحی و بسته بندی حوله ها را به ما بسپارید.

 

قیمت عمده حوله هتلی

 

ضمانت کیفیت حوله ها

یکی از نکاتی که برای هتل داران بسیار مهم است این است که کیفیت حوله ها به گونه ای باشد که در صورت استفاده چندین باره از بین نروند.

حوله یکی از لوازمی است که بعد از استفاده  به  صورت مکرر شسته می شود و این برای هتل داران بسیار مهم است که بعد از شستشوی مکرر شکل ظاهری نامناسبی به خود نگیرند و زیاد چروک نشوند .

مجموعه ما با تولید کنندگانی که در زمیته تولید حوله دارای چندین سال سابقه هستند همکاری دارند و این ضمانت را به خریداران و صاحبان هتل و نمایندکی های فروش عمده می دهد که در صورت استفاده های مکرر کیفیت اولیه خود را از دست ندهند و کالای خود را به مدت سه سال ضمانت می کند و در صورت نارضایتی خریداران می توانند کالا را مرجوع کنند.

قیمت عمده حوله هتلی

قیمت عمده حوله هتلی در فروش آنلاین با ضمانت کیفیت

حوله های همده هتلی در اصفهان برای رفاه اسایش و راحتی خریداران  علاوه بر فروش حضوری فروش غیر حضوری (انلاین ) را  نیز دایر کرده که خریدارانی که در مسافت های دور تر قرار دارند با صرفه جویی در زمان و هزینه خود بتوانند به راحتی خرید خود را انجام دهند .

یکی از مزیت های فروش انلاین حوله های هتلی این است که خریداران به راحتی می توانند تنوع و کیفیت کار ها و برند ها را مقایسه کنند هم چنین می توانند ا مشاوران فروش ما در ارتباط باشند تا در نهایت بتوانند بهترین تصمیم را بگیرند و با خیالی اسوده خرید کنند.

محمد رضا الهیاری

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: آقای محمد رضا الهیاری

راه های ارتباطی:

  شماره تماس: 09129172586

  پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

  ایمیل: Holehoma@gmail.com

instagram iconاینستاگرام: holehoma@telegram iconتلگرام: holehoma@

مجموعه حوله ی هما شما را به خرید بهترین محصولات هما دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 11 + 5 =
0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

Call Now Buttonتماس بگیرید