مجموعه حوله هما شما را به خرید بهترین محصولات حوله دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 8 − 6 =

مرکز پخش حوله استخری باکیفیت

آنچه در این مقاله میخوانید.....

معرفی انواع حوله استخریقیمت حوله استخری باکیفیت

خوشبختانه در کشور ما مراکز پخش های زیادی وجود دارد که انواع حوله استخری باکیفیت را با کیفیت های بالا در رنگ، سایز و مدل های مختلف تولید کرده و با قیمت های مناسب به بازار عرضه می کنند. همچنین ایران از جمله بزرگترین تولید کنندگان انواع حوله های استخری در جهان است که امروزه توزیع حوله استخری به تمام نقاط شهر های کشور صورت می گیرد.

مرکز پخش حوله استخری باکیفیت

معرفی انواع حوله استخری

معرفی انواع حوله استخری حوله ها یکی از وسایل های ضروری و شخصی هر فرد می باشد که امروزه به صورت روزانه از آن استفاده می شود و باید در انتخاب آن دقت کامل داشت. در این پخش از مقاله می خواهیم در انتخاب بهترین انواع حوله استخری را برای شما بیان کنیم.

حوله امروزه کاربرد زیادی در عرضه های مختلف دارد. امروزه با پیشرفت تکنولوژی و علم حوله های با طرح مختلف در بازار وجود دارد که در سایز ها و مدل های متنوعی می باشد. امروزه بسیاری از افراد هستند که بدون در نظر گرفتن کیفیت و جنس حوله را خریداری می کنند که بعد از چند بار شستشو کیفیت خود را از دست داده و زبر و خشن می شوند. حوله استخر دارای طول معمولا 130 تا 170 و عرض 70 موجود می باشد، بنابراین سایز حوله را مطابق با قد و اندام تان انتخاب نمایید. بهتر است در استخر ها حوله های خیلی بزرگ را انتخاب نکنید، زیرا حمل و نقل آن دشوار خواهد بود.

نکته مهم دیگر جنس حوله ها است که معمولا حوله های استخری از جنس های الیاف، پنبه و ترکیب پلی استر با پنبه و الیاف می باشد که جنس پنبه و الیاف دارای قدرت جذب بالا و نرم و لطیف می باشد، و اما دیر خشک می شوند. جنس پلی استر با ترکیب الیاف و پنبه دارای جذب بالا، جنس نرم و لطیف و آب را زود خشک می کند. انتخاب رنگ حوله ها نسبت به علاقه ای هر شخصی متفاوت است، اما رنگ حوله سفید مناسب استخر ها است که به وضوح هر کثیفی که به چشم می خورد شما را به شستشو آن وادار می کند.

قیمت حوله استخری باکیفیت

قیمت حوله استخری باکیفیت قیمت حوله استخری با کیفیت نسبت به جنس، رنگ، کیفیت و مقاوم بودن آن ها با هم دیگر متغییر می باشد که هر چیقدر حوله از جنس با کیفیت تری ساخته شده باشد از قیمت بالاتری نیز برخوردار خواهد بود.برای خرید حوله باکیفیت شما می توانید معتبر ترین فروشگاه ها و سایت های اینترنتی را پیدا کرده و با کیفیت ترین حوله های مورد علاقه تان را به دست آورید و از جنس نرم و لطیف آن لذت ببرید.

محمد رضا الهیاری

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: آقای محمد رضا الهیاری

راه های ارتباطی:

  شماره تماس: 09129172586

  پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

  ایمیل: Holehoma@gmail.com

instagram iconاینستاگرام: holehoma@telegram iconتلگرام: holehoma@

مجموعه حوله ی هما شما را به خرید بهترین محصولات هما دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 8 + 6 =
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس بگیرید