مجموعه حوله هما شما را به خرید بهترین محصولات حوله دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 13 + 4 =

قیمت حوله هتلی در تبریز با ضمانت کیفیت

آنچه در این مقاله میخوانید.....

انواع حوله هتلی با ضمانت کیفیتجنس و قیمت حوله هتلی با ضمانت کیفیتاصول نگهداری و شست‌ وشوی حوله‌های هتلی در تبریزآشنایی با ویژگی های بارز حوله هتلی در تبریز باضمانتفروش انلاین حوله هتلی در تبریز با ضمانت کیفیت
قیمت عمده حوله هتلی

قیمت حوله هتلی در تبریز با ضمانت کیفیت در متنوع ترین رنگ و طرح ها را تنها از نمایندگی های معتبر حوله در تبریز تهییه کنید.

قیمت عمده حوله ارزان را در سایت ما که عرضه کننده حوله های تولیدی حوله هما می باشد تجربه کنید.

فروش حوله تن پوش هتلی با ضمانت در این ساین به صورت آنلاین انجام می شود.

 

قیمت حوله هتلی

 

انواع حوله هتلی با ضمانت کیفیت

انواع  مختلفی از حوله برای مصارف گوناکونی طراحی و تولید می شود. اما باید حوله هایی که برای مصارف روزانه تولید می شوند مقاوم باشند.اما به طور کلی تولید حوله برای هتل ها در ۶ دسته زیر انجام می‌شود:

  • حوله دستی(دست وصورت)
  • حوله مهمان
  • حوله زیرپایی
  • حوله حمام
  • حوله حمام بزرگ
  • حوله استخری

 

قیمت حوله هتلی

 

جنس و قیمت حوله هتلی با ضمانت کیفیت

از مهمترین ویژگی هایی که بر  کیفیت حوله های هتلی تاثیر می گذارد نوع الیافی است که در تولید ان به کار برده می شود معمولاً الیاف به کار رفته در حوله در قیمت حوله بسیار تأثیرگذار می‌باشد. تولیدکنندگان برای تولید حوله، یکی از الیاف زیر را به عنوان ماده اصلی مورد استفاده قرار می‌دهند:

پنبه

   الیاف پنبه از قابلیت جذب آب بالایی برخوردار می باشد و به آسانی قابل شستشو است در بین تولیدکنندگان حوله پنبه یکی از محبوب‌ترین الیاف برای تولید حوله می‌باشد. در صورتی که به دنبال خرید حوله‌ هایی با قیمت مناسب و ارزان هستید،این نوع حوله‌ی ها می تواند گزینه مناسبی برای شما  باشد.

پنبه و الیاف پلی استر

حوله‌های تولید شده از پنبه و پلی استر  معمولاً ضخیم هستند. به همین دلیل از قدرت جذب اب بالایی برخوردارند. حوله‌ی تولید شده از پنبه و الیاف پلی استر نسبت به حوله‌های پنبه‌ای ازنرمی، لطافت و سبکی خاصی برخوردار هستند.

بامبو

اگر از پوست حساسی برخوردار هستید و به بساری از مواد و الیاف های به کاررفته در حوله ها الرزی دارید می توانید از حوله های بامبو استفاده کنید.

حوله با الیاف بامبو بسیار سبک می‌باشد و قدرت جذب بسیار بالایی دارد اما برای فصول سرد انتخاب خوبی به حساب نمی‌آید این نوع حوله ها از خواص ضد باکتری و ضد میکروب برخوردار می‌باشند.

پشم

حوله‌های پشمی برای فصول سرد فوق‌العاده مناسب  هستند. اگر به دنبال خرید حوله ارزان هستید به هیچ عنوان به حوله‌های پشمی فکر نکیند. این نوع حوله دارای قیمت نسبتاً بالایی می‌باشد.

این حوله چروک نمی‌شود و تقریباً بیشترین میزان آبگیری در بین حوله‌ها را دارد. حوله‌های پشمی باید در دمای پایین شستشو شوند. بزرگترین ضعف این نوع حوله ها نیاز به زمان طولانی برای خشک شدن دارند.

میکروفیبر

حوله های میکروفیبر همانند حوله های پنبه ای از قیمت مناسبی برخوردار هستند انتخاب بساری از افرااد این حوله ها است.

حوله های تولید شده از میکروفیبر از قدرت جذب فوق العاده ای برخوردار می باشد. میکروفیبر در مقابل انواع لکه مقاوم می‌باشد. این نوع الیاف بسیار سبک و نرم می‌باشد. معمولاً حوله‌هایی با الیاف میکروفیبر بیشتر در فصول گرم مورد استفاده قرار می‌گیرند.

قیمت حوله هتلی

اصول نگهداری و شست‌ وشوی حوله‌های هتلی در تبریز

 اصول شست‌ وشوی و نگهداری حوله‌های هتلی برای حوله‌ها را به درستی رعایت کرد. حوله‌ها به دلیل رطوبت، گرما، اکسیژن موجود بین الیاف ، محیط بسیار مناسبی برای رشد باکتری‌ها وقارچ ها به شمار می‌روند. حوله‌ها هر چقدر که باکیفیت و بادوام باشند باید از آن‌ها در برابر اثرات منفی شست‌وشو، خشک کردن  نگهداری مراقبت کنید.

 اگر چه هتل‌ها روش‌های مختلفی را برای شست ‌وشوی حوله‌ها به کار می‌گیرند اما در اینجا نکاتی برای شست ‌و شوی راحت‌ حوله‌ها پیشنهاد می‌کنیم:

حوله ها را همراه لباس های دیگر در ماشین شستشو قرار ندهید.

معمولاحوله‌ها را با استفاده از مواد شوینده ملایم و در دمای ۳۰ تا ۶۰ درجه سانتیگراد می‌شویند.

از سفید کننده و مواد شیمایی ها برای شستشوی حوله ها اجتناب کنید.

پس از اتمام شست‌ و شو، حوله‌ها را از ماشین لباسشویی خارج کنید و برای خشک کردن از حرارت بالا استفاده کنید تا حوله عاری از وجود هر گونه میکروب شود. 

 

قیمت حوله هتلی

 

آشنایی با ویژگی های بارز حوله هتلی در تبریز باضمانت


این حوله ها به دلیل دارا بودن جنس ضد آب و نرمی و لطافتی که به همراه دارند، غالبا مورد توجه خریداران وصاحبان هتل قرار می گیرند

وزن و ابعاد حوله هتلی باید به اندازه و مناسب باشد. حوله های با ابعاد کوچک ناخوشایند می باشند و حوله های سنگین موجب نارضایتی مشتری ها خواهد شد

امکان طراحی لوگو و یا بافت آرم مخصوص هتل بر روی حوله های هتلی وجود دارد. بنابراین این یک ویژگی مثبت به منظور تبلیغات غیر مستقیم وجذب مشتری برای هتل  می باشد.

نخ تولید شده برای بافت حوله هتلی از جنس مرغوب و مناسبی است که با توجه به میزان تکافی از لطافت خاصی برخوردار بوده و مناسب پوست های حساس نیز است.

نکته دیگر که در موقع بافت و تولید حوله هتلی  اهمیت زیادی دارد تراکم تار و پود در بافت است. زیرا تراکم غیر مطلوب در تار و پود حوله موجب می شود که بعد از شستشو از کیفیت آبگیری و ظرافت حوله کاسته شود.

رنگ حوله های هتلی می بایست ثابت باشد و در هنگام شستشو تغییر رنگ ندهد.

 قابلیت جذب آب نیز از مهم ترین نکات می باشد. حوله های هتلی که زود بو می گیرند به هیچ وجه خوشایند مسافران نیستند و همچنین آبگیری حوله نیز باید مورد توجه قرار گیرد.

قیمت حوله هتلی

فروش انلاین حوله هتلی در تبریز با ضمانت کیفیت

امروزه فروش انلاین و خرید غیرحضوری  در بین مردم بسیار رواج پیدا کرده است چرا که در زمان و هزینه رفت وامد شما عزیزان صرفه جویی شده همچنین تنوع در اجناس و خریدی راحت را برای مشتریان فراهم می کند در خرید اینترنتی علاوه بر مقایسه نامحدود کالا می‌توانید کاتالوگ کالا و مشخصات آن را با دقت خوانده و از خرید خود مطمئن‌تر باشید..

محمد رضا الهیاری

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: آقای محمد رضا الهیاری

راه های ارتباطی:

  شماره تماس: 09129172586

  پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

  ایمیل: Holehoma@gmail.com

instagram iconاینستاگرام: holehoma@telegram iconتلگرام: holehoma@

مجموعه حوله ی هما شما را به خرید بهترین محصولات هما دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 13 + 3 =
0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

Call Now Buttonتماس بگیرید